Blog Sakinleri

24 Kasım 2011 Perşembe

Watsons Alışverişi

9 yorum:

  1. NE ZAMAN gittin kuzum bende gidicem yakın zamanda :) alanıcaklar baya oldu :) güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Canım o pembe lipstickin öyle kötü bir tadı var ki ben çöpe attım :(

    YanıtlaSil
  3. ssdesingbutik; bebeğim İstanbuldayken aldım bu cicileri.Çok şaşırdım boştu mağaza :)Ben de aldım hemen aklımdakileri.Teşekkür ederim bebeğim :)
    Bonbon;Bitanem bir çok blogda okudum bu lipstic postunu kimi kötü demiş kimi çok övmüş sırf merak :)Denedikten sonra yorumlamayı düşünüyorum.O kadar kötüyse benimki de çöpü boylar :))

    YanıtlaSil
  4. o pembe lipstice bende bayılanlardanım ..

    YanıtlaSil
  5. Evet bebeğim çok güzel bir pembelik veriyor.Bu arada Bonboncum denedim ,benimkinin tadı yok.Yani kötü bir tadı yok vazelin gibi bir şey.Acaba üretim tarihiyle mi alakalı bir durum var sizinkilerde.Ya da renklisi mi kötü kokulu :S

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Aslıcım teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  8. kıssss watsonsı mı satın aldın:)))güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil