Blog Sakinleri

24 Ocak 2013 Perşembe

Alıx Avien Shine Plus Kırmızı



 Shine pluslar minik şişelerinde çok şirin görünse de daha önce de bahsettiğim gibi;çabuk soyulan dayanıksız ojeler.Üzerine ve altına muhakkak koruyucu,parlatıcı sürmelisiniz.Zira altına sürdüğümüz baz sayesinde kolayca çıkıyor yoksa tüm tırnağa renk verebiliyor,bulaştıkça bulaşıyor.
 Üstteki koruyucu sayesinde de orayı burayı boyamıyor,mobilyalarda bile renk bırakan cinsten.Her şeye rağmen rengi güzel,sürümü kolay.Gülü seven dikenine katlanır mantığıyla sürün sürün çıkın :)

16 yorum:

  1. çok minicik çok şirinler dayanamayıp alıyorum sonra da memnun kalmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albenisi var evet ama haklısın kalite konusunda :)

      Sil
  2. Çok çabuk bozuluyorlar birde :)

    Melodram ben giriş yapmadığımı şimdi farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm bunca şey arasında post okuyup yorum da yazıyorsun ya seviyorum seni :)İyice kurumasını beklemezsek şayet,bulaşarak bozuluyor evet.

      Sil
  3. Rengi harika ama. Ben de kırmızı sürünce buzdolabı çamaşır makinası her yer kırmızı oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh beniğmd e duvarlar ve mobilyalarım boyandı :)

      Sil
  4. Tam aradığım kırmızı. Kırmızı ojelere doyamıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her renkle yakışır bu oje ama çabuk soyuluyor.Canım ben de pembeciyim ondan olsa gerek kırmızıyla pek aram yok :)

      Sil
  5. süslüm kırmızı oceyi sana pek yakıştrıyorum, bende de bu ojelerin koyu yeşili var kıvamlarını seviorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm teşekkür ederim.Koyu yeşilini biliyorum,tok ve güzeldi.Kıvamı,sürümü güzel de her gülün dikeni işte :)

      Sil
  6. wuuu süper bir renkk :)

    YanıtlaSil
  7. Fırçasıda cok kötü bunlarin sapı kısa geliyor ve birkackereden sonra surmekte zorluk cekiyorum bende.. Mine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben işin yolunu buldum :)Fırçaya bolca alıp tırnağa yavaş yavaş dağıtıyorum.

      Sil
  8. rengi çok güzelmiş minik olması tam benlik ama dayanıksız olması kötü gerçektende...
    canım bloğumu yeni açtım takibimdesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoş geldin aramıza :)Güzel yorumun için teşekkür ederim

      Sil