Blog Sakinleri

22 Ocak 2013 Salı

Astım İçin Damla Sakızı&Zeytinyağı Karışımı


  Öncelikle şunu söylemeliyim ki;astım çok zor bir hastalık.Hayatınızı tamamen ele geçiriyor.Nefes almak ne kadar önemli.Bir saniye nefes almadan durmaya tahammülümüz yokken astım hastaları sürekli boğuluyormuşcasına yaşamaya çalışıyor.

  Annem,bildim bileli bu hastalıkla mücadel ediyor.Ne ilaçlar,ne yöntemler denedik hala aynı.Alerjik astım olduğu için psikolojik nedenler de krizi tetikleyebiliyor.Hiç strese girmemesi gerek ama dizi izlerken bile stresten öksürmeye başlıyor.

 Yaşayan bilir bazı şeyleri derler ya,çok doğru.Allah kimseye dert verip derman aratmasın.Kimseye böyle hastalık vermesin.Bazen odamda sürdüğüm ojenin,sıktığım parfümün kokusu bile annemi olumsuz etkiliyor.

Hastalık süreci zor ve her gün sağlığını kazanması için dua ediyorum.Anneannemde de vardı,bu hastalık ,annemde ve teyzemde de var.Ailede astım var ama ben sigara içerim bana bir şey olmaz demeyin,ateşle oynamayın.Sokakta bile sigara içerken yanınızdaki insanın sağlık problemi var mı yok mu anlamaya çalışın.Annem çoğu zaman bu pis dumanlara maruz kalıyor ve sırf insanlığından bir şey söylemiyor.Ama acısını iki gün çekiyor.

Bu kış sürekli zencefil içtik,öksürüğü hafifletiyor.Ama ciğerler için daha etkili bir yöntem ararken aşağıdaki tarifi buldum ve ayın 14'ünde ilacı hazırladık.Bugün itibariyle de annem kullanmaya başlayacak.İnşallah şifa olur,işe yarar da herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim karışımı.

 Bu tarif Mehmet Okur'un annesinin ağzından çıkan tarif.Bir röportajında anlatmıştı oğlunun astımdan bu şekilde kurtulduğunu.Ha tabi çözüm mü değil,hastalığın süreciyle alakalı bir durum bu.Çare bu diye körü körüne sarılmamak lazım ama denemekte de fayda var.İnşallah işe yarar,bir nebze annemi rahatlatır.Daha önce kullananlar varsa deneyimlerini paylaşsınlar lütfen.Tarif şöyle;

 Buzdolabının buzluğunda bir süre dondurulan 50 gram damla sakızı, dövüldükten sonra bir kavanoza konuluyor. Damla sakızının üzerine, 4 parmağı aşacak şekilde ’has’ zeytinyağı döküldükten sonra kapağı kapatılan kavanozdaki içerik, 8 gün kapalı bekletildikten sonra 9. gün kullanılmaya başlanıyor.
İçerikten çocuklara günde bir tatlı kaşığı, büyüklere ise bir yemek kaşığı veriliyor.

Akciğer rahatsızlıkları, Astım, Bronşit vb. rahatsızlıklarda:

50 g Doğal Damla sakızı metal havanda ezilir ve 
1 İt Sızma zeytinyağına katılır. Bir hafta bekletildikten sonra elde edilen karışım 
her sabah iyice karıştırıldıktan sonra, aç karnına bir çorba kaşığı içilir.


Damla Sakızının Sağlığa Faydaları

1 - Göğüs hastalıklarının tedavisinde kullanılır.
2 - Böbreğe çok yararlıdır.
3 - İdrar söktürücü özelliği vardır.
4 - Cinsi organları kuvvetlendirir.
5 - Karaciğer için tavsiye edilir.
6 - Soğuktan kaynaklanan dalak ağrılarına iyi gelir.
7 - Felçli hastalar için iyi bir şifa kaynağıdır.
8 - Yakısı saçkırana iyi gelir.



****Damla Sakızının 50 gr'ı 40-60 lira arası değişiyor***
***Formülü ilk gördüğüm yer yine bir blogtu.Şepşeker 'e kucak dolusu sevgiler***

****Annem tadını pek beğenmedi,oldukça acı olduğunu söylüyor ama kullandığı ilaçlar da zehir gibi olduğundan uygulamaya devam ediyor.Umarım annem  başta ve bu hastalığı çeken herkese şifa olur****

10 yorum:

  1. Bilgi için çok teşekkürler:)


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Canım allah sifa versin annene bende astım hastasıyım parfum bıle sıksam problem oluyor ki sigara dumanını saymıyorum.
    Bende bisey arastırdım etkılı oldugu söylenıyor.
    süpürge otu tohumunu rondodan cok az geçirdikden sonra gunde 3 kez 1 tatlı kaşıgı aç karnına su ile yutulması gerekıyor yemeklerden önce.

    15 gun uygulandıkdan sonra bırakılması gerekıyormus ama.
    Umarım bir faydası olur bende tohumu aldım ama içilmeyi bekliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,Allah bu hastalığı çeken herkese şifa versin.Biliyorum çok zor.Ama bir süre sonra bu hastalıkla yaşamayı öğrendi annem.Yine de en ufak streste,dizi izlerken dahi krizi tutabiliyor.Süpürge otu tohumunu daha önce duymamıştım.Ben de gidip alayım ,belki faydası olur.Önce şu damla sakızı bitsin bakalım etkisi olacak mı.

      Sil
  3. endimi buldum bu yazıda. bende de var alerjik astım ve gerçekten çok zor bir hastalık.Bir streste bir üzüntüde hemen gidiyor nefes.Bazende olur olmaz yerlerde.Ben de deneyeyim bunu bakalım belki işe yarar :) paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl zorluklar çektiğini anlayabiliyorum.Allah şifa versin.Evet olur olmadık yerde bazen de hiçbir sebep yokken kriz başlayabiliyor.Umarım işe yarayan bir tarif olur da annem başta,bu hastalığı çekenlere şifa olur.

      Sil
  4. babaannemde de vardı bizimle yaşardı bilirim ne zor olduğunu ben parfümlerimi o yüzden hep evin dışında sıkardım. İnşallah bu karışım işe yarar anneciğin iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astım hastasıyla yaşayabilmek gerçekten çok fazla özveri gerektiriyor.En ufak şeye dikkat etmek alzım.Bir şey silkeledin zaman dahi çıkan toz öksürtebiliyor malesef.İnşallah işe yarar canım.Güzel yorumun ve dileğin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Annem de çok kötü astım hastası. Bu tarifi mutlaka ona söylicem. İnş işe yarar annelerimize :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah işe yarayan bir tarif olur,annelerimiz sağlığına kavuşur

      Sil