Blog Sakinleri

15 Ocak 2013 Salı

Ankara'da Dikilebilir Zımba&Havyar Manikür İçin Boncuklar

dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy-suluhan-ulussuluhan-boncukcular-zımba-studs

 Biliyorum başlığı görünce şaşırdınız çünkü Ankara'da böyle bir yer bilen var mı diye sürekli birbirimize sorup duruyorduk.Daha önce de bahsetmiştim aslında SULUHAN 'da satılıyor diye ama sizin istediğiniz zımbalar bu tarz mı bilmiyorum.
dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy-suluhan-ulussuluhan-boncukcular-zımba-studs

 Dikilebilir olanların daha çok iş göreceğini düşünüyorum.Çeşit var mı derseniz;ucu küt,sivri,geçirmeli,üçgen,kare gibi farklı modeller ,farklı boyut ve renklerde bulunuyor.


dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy-suluhan-ulussuluhan-boncukcular-zımba-studs
Yakalarda,kıyafet süslemelerinde ve daha nice şeyde rahatlıkla kullanılabilir.Üstelik fiyatı da çok uygun;10 gr'ı boyutuna göre 1,1.5,2 lira olarak değişiyor.Suluhan'a girer girmez sağa dönün ilk üç dükkana bakın güzel şeyler bulacaksınız.Özellikle 2.dükkanı şiddetle öneririm.Sedef işleme boncukların fiyatı biraz pahalıydı ama güzelliğe bakar mısınız?
dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy-suluhan-ulussuluhan-boncukcular-zımba-studs

 Unutmadan havyar manikür sevenlerdenseniz benim gibi,minik deliksiz boncuklardan da bulmak mümkün ama bu boncuklar sadece ilk dükkanda var.(suluhan'a girince sağa dönün ilk dükkan)Yalnız iki rengi mevcut;gümüş ve altın sarısı.
Caviar-manicure-gold-black_large

dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy-suluhan-ulussuluhan-boncukcular-zımba-studs
                                                                 (Yakınlaştırılmış)

 Fiyatı da 10gr.ı 1 lira ama benden söylemesi;20 gr alın ki bir kaç kere rahat rahat kullanabilin.Bilmeyenler için SULUHAN;Ulus'ta,Hal'in hemen arkasında.Kime sorsanız gösterir.Ha bir de;postacı çantası takıp,çüzdanımıza,telefonumuza göz kulak olmayı unutmuyoruz :)
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

12 yorum:

  1. Doğruu canım ya ben moda carısının oradan alıyordum fakat orada çok pahaLı :( en ıyısı suluhana gıtmek..
    sevgıler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moda çarşısının oralarda hiç denk gelmedim.Haklısın en güzeli Suluhan.Hem fiyat hem çeşit açısından çok daha cazip.

      Sil
  2. sırf bunun için ankaraya bile gelirim:)

    YanıtlaSil
  3. zımbalardan ve zımbalı DIY'lardan bıktım diyodum ama bu çeşitlerini görünce sözümü geri alıyorum! harikalar insanın hemen alıp her yeri işleyesi geliyo:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıktık derken,hep olmadık yerde karşımıza çıkıyor dimi :)Çeşit bol olunca akla türlü türlü fikir geliyor

      Sil
  4. Çok teşekkürler benim gibi bir taze Ankaralıyı inanılmaz mutlu ettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarayan bir yazı olduysa ne mutlu bana :)Güzel yorum için ben teşekkür ederim.

      Sil
  5. Bugün erdoğan düğmede de gördüm, hatta sordum, dikilenlerdenmiş meğer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Erdoğan düğme yok mu,girince çıkılmıyor içinden :)Zımba diye gider türlü türlü şey alırım kesin :)En temizi Suluhana gidip ihtiyaç olanları almak :))

      Sil
  6. ayyy hepsi harika yaa (: güzel günlerde kullan bir ben bulamadım izmirde şunlardan yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.İzmirde de bu tip yerler var sanıyorum.Boncukcular çarşısı mıydı neydi ismi :)Eminim çok daha güzelleri vardır.

      Sil