Blog Sakinleri

4 Ocak 2013 Cuma

LCW Alınası Ürünler;Kazaklar


Lcw,son bir kaç yıldır ürünleriyle beni şaşırtıyor.Eskiden sıradan,daha çok çocuklara yönelik güzel kıyafetler,evde giyilebilecek ya da anne kıyafeti dediğimiz şeyler üretirken,birden öyle bir atağa geçti ki her mağazaya gittiğimde şaşırıyorum.

Üstelik fiyatları da çok uygun ve her bedeni rahatça bulabilme lüksümüz var.Ayakkabıdan,çantaya pek çok ürün üretiyor olmaları da harika.

Kazak giyen biri değilimdir,hele tüylü tüylü,yünlü kazaklara dayanamam hemen kaşınırım :)Hal böyle olunca da yaz kış tercihim ince şeyler oluyor.Ama Lcw kazaklarının kaşındırmaması,model ve beden çeşitliliği,alınacaklar listemi zorlamaya başladı.

 Benim beğendiğim modeller gördüğünüz gibi.İlk model olduğumuzdan daha kilolu gösteriyor,incecik olanlar alabilir.İkinci model fotoğrafta pek belli olmasa da simli geyiklerle dokunmuş,beli biraz kısa ama alınabilir..Üçüncü model hoşuma gitti,küçük bedenini bulursam almayı düşünüyorum.Yukarıda gördüğünüz model,taytlarla rahatlıkla kullanılabilir.Favorilerimi sona sakladım,iki rengini de sevdim.

Görmüş olduğunuz tüm modellerin fiyatı sadece 19.90.Unutmadan;kazak görünümlü body de mevcut.Kazaklara tahammülü olmayanlar kaçırmasın.Fiyatı 9.90.


Sizin hoşunuza giden hangisi?
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

9 yorum:

  1. 3 sıradaki somon rengi olabilir ;)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle bu sene beni mest etti :)
    Colins, Collezione, Defacto ile aynı kulvarda gibiydi benim için ama şu an da bir adım önde :)

    YanıtlaSil
  3. 2 cı sıradakı cok guzel renklerıde olsa harıka dıgerlerı tarzım degıl :p

    YanıtlaSil
  4. Bir ve ikinci siradakide benim:-) gercekten oyle hic begenmezdim eskiden ne zaman girsem hic bisey almadan geri cikardim ama simdi coook begeniyorum asti kendini nihayet hele kotlari cuk diye oturuyo ustune kesim kalitesi cok iyi

    YanıtlaSil
  5. 3. resimdeki kısa kol çalışılmış kazağı beğendim ben. Hatta şimdi internet mağazasına ışınlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. outlet kısmı var nette tavsiye ederim. orada çok güzel indirimler çıkıyor :D

    YanıtlaSil
  7. ilk 2 görseldeki kazaklar favorim, lcw'da en çok alışveriş yaptığım mağaza. olmayacak ürünlere isimden gereksiz fiyatlar harcamaktansa araddığımı kolaylıkla bulabiliyorum kimne derse desin,:)

    YanıtlaSil
  8. En sonda ki krem renkli kazak harikaa :)

    Bende bloguma beklerim

    http://kuguce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Ben de LCW'ye hep ön yargıyla yaklaşan biriydim ama artık tasarımcıları mı değişti noldu bilmiyorum, gerçekten hoş şeyler üretmeye başladılar. Artık ön yargımı kırdılar :)

    YanıtlaSil