Blog Sakinleri

17 Ocak 2013 Perşembe

Çantasız Çıkmam Diyenlere; Cepli Bileklik

dıy-kendinyap-doityourself--ilginçfikirler-amazing-diy
 Davetlere,özel bir kutlamaya gideceğimiz zaman minik te olsa çanta alırız yanımıza.Telefon,bir miktar para  vs gibi ufak tefek şeylere ihtiyacımız olacağından çanta bizim için vazgeçilmez.İşin kötü yanı,davet sırasında çantamızı bir yere bırakır başka şeylerle ilgileniriz ve bir süre sonra o çanta ortadan kaybolur :)

 Böyle şeylerle uğraşmaya gerek yok,yanıma bir miktar para alsam yeter diyorsanız bu bileklik tasarımı tam da size göre.Yapımı bir hayli kolay görünüyor.Hepimize ilham olsun :)

11 yorum:

  1. bu süpermiş:) omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süpermiş ya bu :)
    Bir de sutyen bank var ama eski gelenektir ama iyidir ahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Eski gelenekleri sollayamayacağı kesin.

      Sil
  3. süper fikirmiş ! daha farklı şekillerde de yapılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek şeklini beğenmedim,daha canlı ya da mat olablir.Arada derede kalmış gibi biraz.

      Sil
  4. bizim marifetli hanımlar kesin bundan yaparlar, keşke dikişler,kumaşlarla aram olsa hemen yapardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bebeğim,kim bilir daha neler yaparlar :)Hobi bloglarını gezinirken hayret ediyorum vallahi

      Sil
  5. Müthiş fikirmiş :) ama yine de çantasız kendimi pek iyi hissetmiyorum ben.

    YanıtlaSil