Blog Sakinleri

25 Ocak 2013 Cuma

Deichmann İndiriminden Aldıklarım


Deichmann indirimi-3 al iki öde-alışveriş-antares avm-ayakkabı-ayakkabı alışverişi-yeni ayakkabı-topuklu-kalın topuk siyah ayakkabı-süet topuklu

 Son zamanlarda öyle çok alışveriş yaptım ki,hangi birini sizlerle paylaşacağımı şaşırıyorum.Malum indirim zamanı,yılın en alışveriş yapılası dönemi :)Şimdiden stok yapıp,vakti geldikçe kullanmak lazım.

Deichmann indirimi-3 al iki öde-alışveriş-antares avm-ayakkabı-ayakkabı alışverişi-yeni ayakkabı-topuklu-kalın topuk siyah ayakkabı-süet topuklu
***Miu miu topuklarına benzer,çok rahat,kırmızısı da var,29.90***

 Deichmann zaten indirimli olan ürünler üzerinden bir de kampanya yapmış;iki indirimli ürün alıyoruz ikinciyi yarı fiyatıyla ödüyoruz ya da üç indirimli ürün alıyoruz en ucuz olanı bedavaya geliyor :)Yani iki koşulda da karlıyız.

 Tabi 30  liralık iki ürün seçip 30+15=45 vermektense 30 liralık ve iki tane 19 liralık ürün seçtim totalde 50 lira ödedim :)
***Bershka modelleriyle birebir aynı süet,19.90***

 Benimle birlikte süet ayakkabıyı deneyip,bir türlü karar vermeyen,sonunda ü ayakkabı almayı aklıma sokan sevimli kıza sevgiler.Kasada karşılaşamadık ama olur da görecek olursa bu modelleri seçtim ve satın aldım :)
***Rugana benzer yapıda,oldukça rahat,19.90,ilgilenenler için kırmızısı da mevcut***

Bu aralar baya karlı alışverişler yapıyorum,dolabımı yeniliyorum diyebilirim :) Gördüklerinizden önce de şu modeli satın almıştım 29.90 'a hala da o fiyata satılıyor.


 Siz Deichmann'dan en son ne aldınız?Ya da bu postu okuduktan sonra neler almayı düşünüyorsunuz?
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

22 yorum:

  1. aaaaaaa ben indirim olduğunu bilmiyodum ki iyi ki söyledin cnm:)))) Senin şu ilk görselindeki siyahtan ve onun kırmızısından alabilirim mesela:))) rahat değildir diyodum ama rahatsa almalıyım çok hoş duruyo! güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim habercisi oldu bu aralar :)Mutlaka gidip bakmalısın.Her mağazada ayrı ürünler olabiliyor.Ben çok alışık değilimdir bu kadar yüksek topuğa ama hiç rahatsız olmadım.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, çok uygun fiyatlara çok güzel ayakkabılar almışsın.:) Çok seviyorum orayı, gerçekten yılın her döneminde uygun fiyata ayakkabılar bulabiliyorsun.:) Keşke çantalarıda 19.90'a falan düşse.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Alırken çok kararsız kaldım model seçiminde ama sonunda içime sinen şeyler alabildim.Keşke keşke :)

      Sil
  3. Babeti begenmedim ben pek canım ama diğerleri çok güzel ve yılan derisine benzeyende gayet güzel ben yürümekte zorlanıyorum çok fena yüksekler kalın topuklu ve ince kısa topuklular tercihimdir.Düz olanlarıda hoşuma gidiyor bu yaz vardılar siyah beyaz çizgili gemici tarzı denenler gene çıkacaklardır kaçırmamak lazım,güle güle Giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında babaet almak aklımda yoktu ama klasik renk işte,her şeyle giyerim düşüncesiyle aldım gitti :)İnce kısa topukluları bu ara ben de sever oldum.Rahat ve şık.Yeni sezonu merakla bekleyenlerdenim ;)Çok teşekkürler güzel yorumun için.

      Sil
  4. güle güle kullan,ne güzel ayakkabılar almışsın seçimlerin zevkli;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericim;teşekkür ederim .Zor seçtim ama mağazada en alınabilir parçaları aldığımı düşünüyorum.

      Sil
  5. aldıklarını güle güle kullan canım. fiyatlarıda çok iyiymiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim;ayakkabı almayacak olsan bile gidip bakmak lazım ;)

      Sil
  6. cnm güle güle kullan sen baya alisveris yapmissin :)) havalar artik güzel olsada acik ayakkabilarimizi ve babetlerimizi giysek diyorummmmmmm :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm çok teşekkür ederim :)Bu ara çok yaptım evet,maaşı bekliyorum yenileri için :))Kış yaşamadık neredeyse,bari çabucak yaz gelsin de giyelim rahat rahat babetleri dimi ama :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım, süet olanı çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım teşekkür ederim.Bir de 19 liraya aldım onu,duruşu çok şık.Rengi de hoşuna gidecektir eminim.Fotoğrafta tam tonu tutmayabiliyor.

      Sil
  8. Cnm bayıldım ayakkabılarına . Güle güle giy hepsini de. Hem hesaplı hem güzel daha ne olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabı.çanta,kıyafet :)Bir de uygun fiyata olunca çok haklısın daha ne istiyoruz ki :)Çok daha güzelleri senin olsun canım.

      Sil
  9. ilk görseldeki kalın topuklu ayakkabı favorim oldu. içine giydiğin pırıltılı çorap da gözümden kaçmadı çook şık durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm dikkatine hayranım :)Sen de bebiş'i hayırlısıyla kucağına al ,şişkinlikler gitsin al bu tip bir şeyler.Çok rahat.

      Sil
  10. süper kullanışlı şeyler almışsın tatlım
    güle güle kullan..
    uzun zamandır ordan alışveriş yapmıyorum aklıma getirdin bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkine inandığım kişilerden beğeni almak ne hoş :)Benden söylemesi;yanında seni frenleyecek biriyle git.Ben bir şey öğrenmeye gittim,3 ayakkabı aldım çıktım :)

      Sil
  11. Cicilerimi satıyorum3 Şubat 2013 20:14

    enee böyle uygun fiyatlı ama şık ürünlere bayılıyorum yaaa :) güle güle giy güzellik ne tatlılar onlar öyle.Yakında bende bloğumda çantalarımı satacağım uygun fiyata beklerim
    cicilerimisatıyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. ben çok beğendim canım ayaklarında güzel olmuş

    YanıtlaSil