Blog Sakinleri

26 Ocak 2013 Cumartesi

Kavanozdan Su Küresi Yapımı

Pinned Image
Su kürelerini hep sevmişimdir.Salladıkça kar tanelerinin,simlerin kıpırdanması hoşuma gidiyor :)El emeği her şeyden önemli diye çok defa bahsettim.Siz de su küresi sevenlerdenseniz işte harika bir fikir.

Pinned Image
 Bildiğimiz kavanoz,oyuncak ya da sevilen bir biblo,simler,taşlar ve yapıştırıcı da oldu mu işte size tek kalan içine su doldurmak :)İlla ki su mu koymalıyız diyenler,koymadan da olur.Biblo misali göz doldurur.Haydi hamarat eller iş başlına :)

10 yorum:

  1. çook güzel olmuş:)bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş :)elinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kendim yapmadım ama yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. merhaba,blogunuzu yeni keşfettim,takıpteyım,:) bana da beklerım
    bu arada bir kavanoz ancak bukadar güzel bir hale gelebılrdı :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin aramıza :)Gerçekten hoş ve kolay bir fikir.Şimdi inceliyorum ;)

      Sil
  4. bu fikri çok sevdim yahu, içerisine neler yerleştirilebilir! hafif bir mumluk tarzı bile olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi,tamamen hayal gücüne kalmış.

      Sil
  5. aay çok tatlı :) ben yapsam kesin böyle olmaz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünürüm hep ama ,vakit ayırınca daha güzeli bile olur.

      Sil