Blog Sakinleri

23 Ocak 2013 Çarşamba

Çift Renk Göz Makyajı


 Renkli gözler daha etkileyici bakışlara sahip olmak için ya tamamen siyah göz makyajına yöneliyorlar ya da göz renkleriyle hemen hemen aynı tonlarda,tek renk,üstelik oldukça yoğun ya da parıltılı makyaj yaparak güzelim bakışlarını anlamsızlaştırıyorlar.

Çift renk far,eyeliner uygulamak ilk başta zor ya da kalıp dışı görünebilir ama uygulamalar eminim sizin de kalbinizi çalacak.


Özellikle mavi gözler;pembe,mor,sedef renkleri elinizin altında olsun.Örnek görseller umarım hepinize ilham verir.
3367_148658648618607_1460480218_n_large

11 yorum:

  1. tam benlik bebeğim :) ben de bazı gunler bu kadar cok rengı bı arada kullanıyorum gokkusagı gıbı oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç rengine,tenine de renk nasıl yakışır canımmm <3

      Sil
  2. çoğu zaman makyaj bile yapmadan atıveriyorum kendimi dışarı ama şimdi bu fotoğrafları görünce tekrar dank etti. renkli gözlerimin kıymetini bilip onlara gerekli değeri göstermem lazım sanırım, :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de öyle çıkabilsem.Malesef o kadar duru bir güzelliğe sahip değilim :)Kıymeti bil tabi,özellikle pembeyle harika görünüyor.

      Sil
  3. merhaba blogumu ziyaretin için çok teşekkür ederim:)
    en sondaki göz makyajına bayıldım ben,bu zarada blogun girişi pembiş pembiş çok hoş,senin sitene pembe fiyonklu fare imleci çok yakışırdı eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,çok keyif aldım yazılarını okurken.İştahım açıldı o ayrı ama renkli ve eğlenceli.Hemen uygularım,söz dinlerim :))

      Sil
  4. Çok beğendiğim bir tarz,görseller şahane:)

    YanıtlaSil
  5. waoww bu göz makyajlarını bende denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin mutlaka,eminim çok yakışır.

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel. Banada beklerim :)

    YanıtlaSil