Blog Sakinleri

18 Ocak 2013 Cuma

Isana Deo Roll-On Sensitive



 Rossman ürünlerini çok sık satın alıyorum ve bu ürün memnun kalmadığım nadir ürünlerden biri oldu.İlk aldığım hafta bayılmıştım ama kokusu zamanla kötüleşti ve hoşuma gitmemeye başladı.Siyah kıyafetlerde leke bırakmadığı doğru ama beyazlarda belli belirsiz sarı lekelere neden oluyor.

 İçinde paraben ve alkol olmaması bunlardan daha önemli belki ama kokusu daha güzel olablirdi.En azından bu çeşidini sevmedim.Lila rengi olanını da annem kullanıyor ve o daha hoş kokuyor.Koku güzelliği algısı kişiden kişiye değiştiği için siz yine de alırken kokusuna bakın,bileğinize sürüp deneyin.

 Siyah giymeyi seviyorsanız ve paraben olmaması,alkol içermemesi sizin için daha önemliyse alınabilir.Ama benim gibi çok sık beyaz giyiyorsanız,hafif ve ferah kokuları seviyorsanız gidin lila rengi olanını alın,bundan uzak durun :)Fiyatını net hatırlayamıyorum ama 2.90 gibi bir şeydi.

4 yorum:

  1. İsananın diğer rol-onunu beğeniyorum krem olanını tavsiye ederim 2 tl harika birşey çok begeniceksindir.
    ankara buluşmalarınız oluyor zannediyorum bende gelip sizlerle tanışmayı çok isterim buluşcağınız hafta bloğunda yer verirsen çok mutlu olurum.:)
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında rossman ürünlerini severim bende ama bu ürün öyle tuhaflaştı ki...Ankara buluşmaları oluyor evet fakat ben de henüz katılmadım.Ama katıldığım ya da haberdar olduğum bir organizasyon olursa seve seve blogta yazarım,haber veririm ;)Krem olanına da yarın bakacağım,teşekkürler.

      Sil
    2. Çok sağol çok teşekkürler aranızda olmaktan mutluluk duyarım.
      Memnun kalcağını umuyorum belki sürümü zoruna gidicektir ama teri engellemesi ve fiyatı cazip olduğundan takmıyor insan ellerinin krem olmasını;)

      Sil
    3. Gittiğim gün bulamadım,sanıyorum çabucak tükenmiş.Ama ürün aklımda gittikçe rossmana bakacağım ;)

      Sil