Blog Sakinleri

22 Ocak 2013 Salı

Barok Desen Trendi


 Bir süredir saray ihtişamı kıyafetlerde can buldu ve çoğumuz bu parçaları severek kullanır olduk.Döşemelik kumaşlardan kıyafet mi olur diyenler bile yeri geldi tasarımlara hayran kaldı,birer ikişer satın adlı.Baskılı kumaşlar bana göre değil,kesinlikle alıp giymem diyenler ;görsellere bakmadan önce bir daha düşünsün.

Tumblr_mg4b71ldws1rd6729o1_500_large
                                                 **Bayıldım***


 Malum indirimler dört bir yanımızı çevirmiş durumda.Baskılı şeylerin de bu indirimler dahilinde olması sevindirici.Pantolonlar ortalama 29 lira,etekler 19 lira gibi komik fiyatlara her yerde satılıyor.

Özellikle Koton,Lcw,Defacto ve ADL'ye bakmalısınız.Yine de bu mağazalarla sınırlandırmayalım,olmadık mağazadan olmadık ürün çıkıyor.Misal Defactoda kırmızı barok desenli ultra dar pantolon 19.90.
Alıveriş canavarı kimleri ısırdı söyleyin bakalım :)

Image1xl_largeProduct-hugerect-67223-20702-1356100787-96b1b175c89f0a964c1030fef0db3ab5_large

6 yorum:

  1. Ben bayılıyorum bu desenlere.Özellikle pantolonlarda çok kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılmayacak gibi değil ki :)Ben de etek ve pantolonda çok seviyorum.

      Sil
  2. Ben de bayılıp görsel toplayanlardanım ama daha kendime konduramadım.
    Ayrıca bütün görsellere hele o gelinliğe ba-yıl-dım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsel toplama dedin mi akan sular durur diyebilirim :)Öyle çok birikmiş ki,bazen gereksizleri silmek için saatlerce uğraşıyorum.

      Sil
  3. ilk görseldeki elbisenin üst dizaynına bayıldımm,.

    YanıtlaSil