Blog Sakinleri

24 Aralık 2011 Cumartesi

BEN BU ARALAR...

bici, bicycle, bicycles, bicylce, bicyle, bike
 Çocukluğumu düşünüp iç çekerken,


archetecture, architechture, house, housing, idea, photography
Her şeyin bir anda ters düz olmasını engelleyemiyorum

alzheimer, eraser, gomma, graphic design, idea, imitation
Kötü anıları silebilecek bir silgi var mıdır?Kim bilir belki sildi sanırken,içinde biriktirir :(

blue, chair, chair furniture, design, furniture, home
Alsam bavulumu ,çıksam yola ...

awesome, books, bookshelf, colourful, decor, home
Ben değil miydim o, kendini kitaplardaki maceraperest kahramanların yerine koyan ,

beauty in ugly, clever, cool, creative, cute, funny images
Mutluluk bu kadar kolay olsa,alıp cebimize koysak ne olur?


blue, cloud, clouds, clouds and clouds, creative, cute
Bunca yalan varken şu dünyada,tek doğrucu davut ben miyim!


almofada, alt, art, black, black and white, computer
Ben de hayatımda bu tuşlardan olsun istiyorum :)

beach, beauty, blue, butterfly, captured, idea
Fanustaki kelebek kadar özgürlüğümüz,

3d illustration, alice, alice in wonderland, altered book, art, artwork
Hayal ettiklerimiz kadar mıyız acaba?

. half, apple, apples, art, color, colorful
Farklı olmak kimi zaman yaralıyor insanı ,o yaralar da ancak başka yamalarla kapanıyor...

addict, art, beauty, color, colores, cool
Yapsalar ya bu haplardan; bir gün güzel diğer gün cadaloz olsam :)

bare trees, cirrus clouds, clever, colour, creative, desert
Kara hasret kaldık,bu gidişin sonu çölden adam ...
closet, creative, cute, design, idea, inspiration
Düzenli olmak istiyorum,çay poşetlerine kadar dizenlere imreniyorum :)

color, colors, hanging, home, idea, image
Bende ki düzen bundan ibaret :)
book, books, christmas, christmas tree, clever, crafts
Yeni yılda yaklaştı :)Hediyeleşmeye başlanır bu hafta :))

chocolate, coffee, coffee cup, creative, cup, i luv
Mis gibi kahvem var elimde.Takma kafana ,bu keyif her şeyi unutturuyor bir anda insana :))


creative, funny, paris, photomanipulation, photoshop
Paris'e gitsem ne olur?Eyfel dedikleri bir uzun zürafa :)
 Severim seni ben :)


Hediye çekilişime katılmak ister misiniz?

p.s.: Kafamda dönüp duran tilkilerin,kuyruk sesleriydi hepsi :)Nasıl da değdirmiyorum kuyruklarını ama :)

7 yorum:

  1. Resimler süper
    begendim

    almanyadan slm
    tuubalicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cok cici seyler paylasmissin. Cidden kuyruklari hic degdirmemissin : ) Mutlu yillar : )

    YanıtlaSil
  3. kiz yerim seni fistik cok keyifle okudum canim :)
    hersey güzel olacak biliyorum hepimiz icin
    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim canım,ne güzelde resimler bulmuş duygularını eklemişsin....

    YanıtlaSil
  5. Tubacım; Güzel yorumunu esirgemediğin için teşekkür ederim Türkiyeden de selam olsun :)
    Lila moonlight ; dimi ama hiç değmeden ne çok tilki dolaştırdım :)

    güzelgül; Bitanem ben de inanıyorum 2012 bize huzur ve mutluluk getirecek inşallah :)

    Özgecim; Sıkılmadan okuduğun için çok mutlu ettin beni <3
    gülümse; Canımsın :)

    YanıtlaSil
  6. Yine guzel bır yyazı olmuŞ budA o hap fikri hoş bayağı keske ıcsek mtlulk habı olsADa dzelsek (:
    canım bılmıyorum ama 2012 bana mtsuzluk geTirdi hep ama 2013 den umuutluyum ınsallah bu ddefa dedıgın olur huzur mutluluk getırır herseyden onemlİsi bol paRadan bılE onemli mutluluk herkes mutsuz soyle bakıyorumda yuzleRe bunalmıs bıkkın yorgun herkes umarım mutlu oluruZ tek ıstEğim...

    YanıtlaSil