Blog Sakinleri

2 Aralık 2011 Cuma

Sararan tırnakların çaresi



Oje sürmeden duramayan,renkli renkli ojeleri her gün değiştirip değiştirip süren bir kızın en büyük dersi nedir?Tırnak sararması :)Aslında bu durum "aman ,bittim,mahvoldum" durumlarından biri gibi görünse de çözümü çok kolay.Ben denedim ve gördüm ki; sararan tırnaklarımızı elma sirkesiyle beyazlatabiliyoruz.



Biraz suya bir kaç damla elma sirkesi dökerek tırnaklarımızı içinde bekletebilir ya da sıkılmış limonların geriye kalan kabuklarının içine tırnaklarımızı koyarak ovalayabiliriz.




Benim bir minik sırrım daha var ki o da çok kullandığım golden rose calcium milk'i oje sürmeden önce oje alt bazı olarak kullanmak :)



Bir kaç ufak tüyo her şeyi mükemmel gibi gösterebilir ;)Ha bir de uzun süredir manikürü mü evde kendim yapıyorum :)



Hem de tek bir aletle ...Manikür zamanım gelirse bunu da sizlerle paylaşırım :)

3 yorum:

  1. Bu yazı tamda ihtiyacım olan şey oldu :) Goldenrose ojeyi merak ettim daha az sararmasını saglıyorsa alabilirim bende

    YanıtlaSil
  2. canım ne kadar güzel bir paylaşım bu.
    bende zaman zaman bu sorunla karşılaşıyorum, en kısa zamanda deneyeceğim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. MadamBfashıon; Kesinlikle işe yarıyor.Calcium içerdiği için aslında tırnakları besliyor ama french ojesi gibi durduğundan ben bazen tek olarak sürüyorum bazen de alt baz olarak kullanıyorum.İşin yaramasına çok sevindim :)
    darkolivee;Canım benim işine yaramasına çok sevindim.Her post girerken ilk amacım bu aslında :)Çok mutlu oldum öpüyorum :)

    YanıtlaSil