Blog Sakinleri

14 Mart 2012 Çarşamba

Ikea Turuna Çıkıyoruz

Selam kızlar.Ikeaya gittim ama boş durmadım.Sizler için bol bol fotoğraf çektim.Öyle çok şey var ki şarjım bitince daha fazlasını çekemedim ama yine de bol fotoğraflı bir postla karşınızdayım.Tüm imkansızlıklara rağmen,bataryamın bip bip ötüşlerine aldırmadan,yemedim içmedim ,sizler için fotoğraf çektim :))Bilin kıymetimi ona göre hea :)Ikea uçsuz bucaksız bir yer ,gez gez bitmiyor.Hangi birine bakacağını şaşırıyor insan.Daha önceki Ikea gezmelerimi sizlerle paylaşamamıştım ama bu kez gönlüm elvermedi.Oturduğunuz yerden sizlere de mini bir tur yaptırmak istedim :)Gelin bakalım neler gözüme takılmış ; 


 Altında çekmeceler var bu şirin masanın ve aklıma ilk gelen,annemin ipliklerini içine koymasıydı :)

 Özellikle fiyatlarını da sizler için çektim ki;almak isteyen olursa karar verebilmesi daha kolay olsun...

Mutfakların her biri çok güzeldi ama en güzeli buydu :)Biricik sevgilimle evlenebilirsek eğer,koyu renkli tabaklar alınabilir :)

 Baksanıza detaylara,renklere :)

 Mor ve siyah ne de güzel olmuş.İştah kapattığı gibi göz de dolduruyor ...
 Bu arada alakasız ama 6'lı çay kaşıkları da 7 lira gibi komik bir rakama satılıyor,bilginize :)

 Bu kek pişirme kağıtlarına bayıldım ,
 Bu ne şimdi dediğinizi duyar gibiyim :)Küçük ama çok kullanışlı,Minik olan yukardaki 9 lira aşağıda gördüğünüz biraz daha büyük olanı 12;

 Banyolarınızda hala böyle bir makyaj aynası yoksa almanın tam zamanı;
 Bu askılık gerçekten çok amaçlı.İster kemer,ister şal asın.Hem yerden tasarruf hem de görüntüsü şık ,
Yeriniz olmadığı için büyük aynalar asamıyor olablirsiniz ama biz süslü kadınlar için Ikea her şeyi düşünmüş :)
 Ayna ayna söyle bana  :)
 Nasılda güzel;
 Süslü olduğumu bilmeyen kalmadı :)Nerede ayna gidip inceledim :)Ama en güzeli hangisi derseniz işte karşınızda;
 Mint severleri şöyle alalım,
 Bu tepsiye BAYILDIM!Ne de güzel nişan tepsisi olur ,az ve öz süslemeyle havası değişir ,nişanım için aklımda bazı fikirler var :)

 Nasıl kibar nasıl sevimlisin sen :)
 Şimdi sıra çeyiz düzenlerde;
 Bu fiyata kaçar mı?Kaçmaz.Tavalar çok kalın değil biraz ince ama işimi görür diyenler mutlaka almalı,
 İşte öyle de gider yapışırım mint rengi olan şeylere :)
 Siz bu kadar güzel silikon kek kalıbı gördünüz mü hiç?
 Gelelim benim göz bebeğim kumaşlara :)Bu gördüklerinizin metresi 14 ile 19 lira arasında değişiyor,
 Etiket döndüğünden tam çekemedim ama sanıyorum 19.95 mavi olanın metresi,
 Koltuk nasıl ama?Bir köşede dursun ,oturmaya kıyamam :)

 İşte bu lamba beni benden aldı.Fiyatı biraz daha uygun olabilirdi...
 İndirime giren kumaşlar;
 Yatağa ve başlığına bayıldım;

 Süslü olabilirim ama sade ve klasik olan her şeyi ben de severim :)
 Muhakkak alınmalı!Parfüm şişeleri 3'lü satılıyor,özellikle pembe olana hayran kaldım.Annemin eskiden öyle bir parfümü vardı bana geçmişi anımsattı.3'lü paket fiyatı 27.95!Sırf dekoratif amaçlı bile alınabilir,
 Bu güzel hasır saklama kutuları da alınası şeylerden.3'lü halde satılıyor,fiyatı 9.95!
Sevgili takipçilerim oturduğunuz yerden,kahvelerinizi yudumlarken sizlere nasıl bir tur yaptırdım ama :)Malum bu yorgunluğun üstüne ben de dumanı tüten bir kahveyi hakettim :)Kucak dolusu sevgiler ;)

25 yorum:

  1. ikea bambaşka bir dünya,benim gezmeyi en sevdiğim yerlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gez gez bitmiyor :)Bir de İsveç köfte yemek lazım mmmm...

      Sil
  2. ohh sagol canim benim canim kaliyorrr gidipte rahatca gezemiyorum malum büyük aile olunca biraz zor oluyor senin sayende gezdim gördüm yorulmadim :P
    sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bebeğim :)Gezdirdim eve de bırakabilirim kalabalıksanız ;)

      Sil
  3. Denklanşörüne sağlık güzel fotoğraflar

    YanıtlaSil
  4. harika oldu, kız ben ikeada kumaş satıldığını bilmiyordum yaa :)) ahhha
    inanamıyorum yanii, o koltuğa ve beyaz tuvalet aynasına bayıldım
    her detay harika

    ellerine sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var kuzum var.Ev ıvır zıvırı bakmaktan gözüne ilişmemiştir ,indirimdekilerden almalısın mutlaka ;)

      Sil
  5. ahh ahh bayılıyorum ikeaya yaa her bir resime kırk saat bakarak ilerledim:)) gidesim geldi gene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim ben de öyle detaylarına kadar incelemeyi seviyorum.Ondan olsa gerek bir girince 2 3 saat geziyorum :)))Ona bak bunu incele derken vakit geçiyor :))

      Sil
  6. keşke mumlardan ve posterlerden de birkaç resim ekleseydin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mumlar ve posterler çıkışa yakın kısımdaydı aslında aynalardan sonra mumlar aklımdaydı,çerçeveler falan da çekecektim dedim ya şarjım bitti malesef :)Bir dahakine ;)

      Sil
  7. ayyy ikeaya bayılırım harika şeyler bulabiliyorsunuz. Sene öyle güzel resimlemişsin ki bak bak doyamadım valla ellerine sağlık pembişim harika bir tur oldu bizlere:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok tatlılar yaaa :)
    ikea heryerde yok maalesef gezemiyoruz böyle doya doya :/
    çok güzel bi post olmuş eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için teşekkür ederim.Evet keşke her yerde olsa ...

      Sil
  9. ve işte benim makyaj masam ve parfüm şişelerim ve muffin kalıplarım ve tepsim ve ve ve :) İkea evimizin herşeyi :) teşekkürler..gidesim geldi...h.sonları iğne atsan yere düşmez, hafta içi bakmaya vakit kalmaz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sen de en özel parçaları kapmışsın ama :))Gerçekten de Ikea evimizin her şeyi :))Pek kimse yoktu ama hafta sonu iğne atan düşmez öpüyorum şekerim <3

      Sil
  10. Çok güzel oldu detaylı detaylı baktım, bizim yerimize de gezmiş oldun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da çoğunu paylaşmak isterdim ama sarj bitince bu kadar oldu.Yoksa daha çocuk odalarını,renk renk masaları,sandalyeleri,pufları da çekecektim ama bir dahaki sefere :)Hepinizin yerine altını üstüne getirdim :)

      Sil
  11. bayıldım ne güzel şeyler görüntülemişsiniz :)

    YanıtlaSil
  12. o raflar okadar müthiş bişiki..ben mutfağımda dolaplarn içinde kullanıyorum ..yemek tabakları altına,pasta tabakları üstüne..böylelikle yemek tabaklarını alrken her sefernde pasta tabaklarını kaldrmak zornda kalmıyorumm..

    YanıtlaSil
  13. Of of hepsine ayrı ayrı bayıldım o banyo aynasından hep istiyordum, kumaşlarda harika. Eline sağlık, harika bir post bu :)

    YanıtlaSil
  14. canim begendigin aynali dolap bendede var ama ben cekmeceli almistim icine okadar essalar sigiyorki anlatamam :) okadar cok seviyorumki hatda bir ara dedim tr temeli dönüs yapacagim icin yanimda getircem diye hahha ama türkiyeden alirim artik :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  15. ne zamandır gidemedim :) yeniden gezesim geldi:)

    YanıtlaSil
  16. tavalar iyi demişsin ama aluminyum içerikli tava almamak lazım! neden alzeimera sebep her alimunyum. seramik tavsiye ederim. ayrıca teflonlarda iyi değil, ufak bir çizikte ağır metaller kana karışıyor.... ;)


    bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil