Blog Sakinleri

9 Aralık 2013 Pazartesi

Online Gelinlik Sitesi Keşfi:Ericdress


           
 Evet evet başlığı yanlış okumadınız.Online gelinlik satan bir siteden bahsediyorum.Gerçi bir çoğumuz görerek,dokunarak,üzerimizde duruşuna bakıp içine sinerek almayı yeğler.

 Ben de nitekim göre göre almaktan yanayım ama cazip online siteler bulunca da göz atmaktan geri kalmıyorum :)Bahsettiğim sitede çeşit çeşit her zevke uygun gelinlik,elbise,çanta,ayakkabı satılıyor ve konsept konsept ayrılmış şekilde.

 Misal;kokteyl elbisesi seçtiniz yine ayakkabı kategorisinden kokteyl seçeneğini seçerek o gruplandırmadaki ayakkabılara göz atabiliyorsunuz.

 Böylece istenilen ürüne ulaşmak hem daha kolay oluyor hem de bir çok seçenek olduğundan seçim yapmak keyifli bir hal alıyor.Tabi benim gibi çok seçeneği görünce iyice kafası karışıp,ne alacağına uzun süre karar veremeyen tiplerdenseniz arkadaşınızla ya da bir yakınınızla karar vermenizi tavsiye derim :)

 Yoksa kafa karışıklığıyla beraber tamamen aklınızdakinin dışında ürün ya da ürünleri sepete atıp sırf almış olmak için alabilirsiniz :)Mazzallah sonra kargo gelince bir hezeyan ki sormayın.Tecrübeyle sabit olduğundan iyi bilirim o paketin açılış anını.


Üstelik merak edenler için sitede yalnızca gelinlik değil bir dolu seçenek var;özel günlerde giyilebilecek türlü türlü kıyafet hatta çanta,ayakkabı,el çiçekleri,nedime kıyafetleri,minik gelinlikler,aksesuarlar,takı kutuları...


 Çoğu kişi gelinlik modeli seçerken katalogları yetersiz bulur internette gezinmeye başlar.

 Kızlar benden size tavsiye hiç görselleri kurcalamakla vakit kaybetmeyin.Size bahsettiğim siteden alışveriş yapmasanız dahi model seçme şansınız var çünkü onlarca farklı model satışta.

Gerçi sitedeki fiyatları görünce zaten şaşıracaksınız ama size yine de cazip gelmediyse;model seçmek için bakmakta fayda var.Gelinlik modeli seçmek keyifli tabi de aklınızda herhangi bir model yoksa seçim yapmanız biraz zorlaşacaktır.Nitekim ne kadar az model o kadar kolay seçim değil mi?


 Ben şimdilik çanta seçmekle yetineyim.Görür görmez furla benzeri bu çantayı çok sevdim.Malum henüz düğün dernek benim için sadece yeni çıkan bir filmden ibaretken başka bir şey seçmem tuhaf olurdu :)Gerçi bu işler kısmet olduğundan bir anda da olursa şaşırmayın :).Haydi bakalım bu kadar muhabbet yeter,gelin hep beraber model seçmeye :). tık tık
     **    http://www.ericdress.com/list/Online-Wedding-Dresses-75/  **

11 yorum:

  1. yeniden evlenesim geldi bak şimdi :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Aman Tanrımmmmmmmmm o ilk gelinlik ne oyle? Ne kadar hoş, ne kadar asil duruyor. Henüz evlenmeyenler kervanında olduğumdan bayılıyorum böyle şeylere. Çok teşekkürler paylaşımınız için, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama :)Ben de henüz hayal kuranlardanım.Ben teşekkür ederim güzel yorum için <3

      Sil
  3. Gelinlik harika görünüyor. Ama online gelinlik seçmek epey cesaret ister;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru!Hele ki benim gibi ara bedenler için.Ama yine de model seçmek pek keyifli :)

      Sil
  4. Hem bloglovin hem de instadan takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım,çok sevindim.Ben de seni severek takip ediyorum biliyorsun :)

      Sil
  5. merhaba , acaba bu siteden aldığımız ürünler için ne kadar kargo ödüyoruz ya da gümrüğe vs. takılıyormu bilen varmı,hiç alışveriş yapan oldumu ?

    YanıtlaSil
  6. Ben de kyra'nın sorusunu soracaktım? Türkiye'den sipariş verilebiliyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  7. Kyra;gümürğe takılır mı ne desem yalan olur o kunuda ama kilosuna gre kargo ücreti veriliyor.Misal 1,50 kiloya yanİ ORTALAMA BİR GELİNLİK İÇİN; yaklaşık 27$ gibi bir kargo ücreti çıkıyor.Kilosunu ya da kargo ücretini site otamatik ayarlyor ve ister hızlı kargoyu seçiyorsun(oldukça pahalı)ister standart olanı.
    Sibel Kabukçu Hacıoğlu; Canım ülkemizden de sipariş verilebiliyor.Kago için de şunu eklemem lazım;gelinlik için 1,50 kg hesaplıyor kargo ücreti 27 $ civarı tutuyorken çanta almak istedik diyelim kargo ücreti 5-6 $ hesaplanıyor.Sitenin kendi standart ölçüleri var ve ona göre ödeyeceğimiz kargo ücreti hesaplanıyor.

    YanıtlaSil