Blog Sakinleri

21 Şubat 2014 Cuma

Son zamanlarda Aklımda Kalanlar

Ethnic Style Print Sleeveless Dress
Yaz geldi gelecek,cemre de düştü malum...Artık elim sürekli pembelere,morlara,cıvıl cıvıl renklere gidiyor kıyafet seçerken.Dolapta grileri,siyahları görmek istemiyorum bir süre :)
Cute Bowknot Pattern  Vest DressStylish Color Stitching High Heels
Kuş seslerini yeniden duyabilmek,dışarı çıkıp tertemiz havayı doyasıya içimize çekmek ne güzel şey.
Letter Print Slim Fit Legging in BlackBucktooth Rabbit Silicone for iPhone 5 & 5S
Yağmur yağsın istiyorum bir yandan da.Kuraklık kapıda.Ama her şeye rağmen içimdeki sevinç engellenemiyor.
Forest Animal Print LeggingsSweet Flouncing Chiffon T-shirt
Street Denim Shirt Seamed LeopardLeopard Face Printed t-Shirt in Black
Asker yolu da bekliyorum.Nisan sonu geliyor bakalım :).Biraz da ondan galiba bu anlamsız mutluluk halim.Tüm bu güzellikler olurken alışveriş için seçtiklerimi paylaşmadan edemiyorum.Öyle güzel şeyler var ki artık vitrinlerde,sitelerde...
Round Neck Sleeveless Retro Print DressPretty Pleated Lapel Dress in Rose
Kayıtsız kalmak çok zor.Pembe detaylar benim için olmazsa olmaz.Siz hangi ürünü daha çok sevdiniz?Ben özellikle elbiseye bayıldım!Persunmall.com'a ışınlanmak için tık tık
Chinese Style Blue-and-white Dress

****Fotoğraflara tıklayarak bağlantısına ulaşabilirsiniz****

2 yorum:

  1. 2. kombine kesinlikle bayildim ! :)

    YanıtlaSil
  2. cnm ne tatlılar bunlar! o mavi-beyaz desenli elbise benim de favorim olmuştu:)))

    YanıtlaSil