Blog Sakinleri

12 Ağustos 2014 Salı

Son zamanlarda ben...

  Bu sene benim için çalışma hayatı açısından oldukça yoğun ve stresli geçiyor.Hemen hemen vaktim yok diyebilirim,olduğu zamanlarda da ya çok yorgun oluyorum ya da bıkkın.Hal böyle olunca insan ev iş ,iş ev arası gidip geliyor en fazla.Yine de arada sırada vakit bulunca neler yapmışım gelin bir bakalım;

yeniayakkabı-sonzamanlardaben-alışveriş
Tabi bir kaç yeni ayakkabı aldım,beyaz olanı henüz nedense çok kullanmadım ama babetler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
yeniayakkabı-sonzamanlardaben-alışveriş

Ankara'da gidilecek yer yok diyenler Eymir'e gidip bisiklete binsinler.Biz sarı bisikletlere bayılarak ,çok ta yorularak attık turumuzu.
yeniayakkabı-sonzamanlardaben-alışveriş-eymir

Yeme yeme nereye kadar ,biraz mutlu olmak lazım diyerek gittim bu güzeller güzeli pastayı aldım.Bitirmem bir kaç gün sürdü belki ama neredeyse hepsini ben yedim :)
yeniayakkabı-sonzamanlardaben-alışveriş

Erciyes Börek'in yeni markası PASTANNECİM'in hem fiyatları uygun hem de görünüm ve lezzet harika!

yeniayakkabı-sonzamanlardaben-alışveriş-yeşilçay
Yeşil çay olmazsa olmazlardan.Koca bir fincan içip her gün kendimi daha zinde hissediyorum.Şiddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. İstanbulda yaşıyorum ama nedense hep Ankara'da yaşamak istemişimdir. beyazlı pembeli ayakkabıyı çok beğendim güle güle kullanın :) sevgiler www.cokoprenses.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Böyle şeyler duyunca doğma büyüme Ankaralı olarak mutlu oluyorum :) Ankara herkesin sevebileceği bir şehir değil ama bence diğer tüm şehirlerden özel ve yaşanılabilir.Pek bir şey yok belki ama yaşaması çok daha kolay ve samimi .Güzel yorumun için ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil