Blog Sakinleri

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Amutiya Argan Yağı İçeren Rimel & Amutiya Fondoten




Merhaba size Amutiya markasından daha önce bahsetmiştim.Ürünler elime geçtiğinden beri kullanıyorum ve hem fondoten hem de rimel kalite olarak beklentimin  üzerinde.

Öncelikle rimelden bahsedelim.Sürüşü oldukça kolay.Rengi tam istediğim gibi yoğun siyah,kuruyunca grileşen rimellerden değil.Kuruması uzun sürmüyor ama tam kurumadan üzerine bir kat daha sürerseniz gün içinde 1 ya da 2 defa dökülme yapabiliyor.

dolgun kirpikler,rimel tavsiye

  Bir rimelde en önemli şey fırçasıdır hepimiz biliriz bunu.Kıvrımlı fırçalar en ufak kirpiklerimizi bile boyayabildiği için yoğun ve hacimli görünüm elde etmek içindir,bombeli olan hem yoğun hem daha uzun görünümlü kirpikler elde etmemizi sağlar,ideal tipli fırça ise her türlü kirpik için uygun ve yoğun hacim sağlar.

 Ben severek kullanıyorum ve kirpiklere verdiği hacim ,uzunluk çok iyi.Amutiya rimelleri içerik bakımından argan yağı barındırdığından diğer rimellere oranla sürerken içim biraz daha rahat.
dolgun kirpikler,rimel tavsiye,

 Fondotene gelecek olursak bb kremler ülkemize geldiğinden beri bb krem kullananlardanım.Tabi zaman zaman bb kremlerin kapatıcılığının yetersiz geldiği durumlarda fondoten de kullanıyorum.


 Benim için yüzüme sürdüğüm şeylerde önemli olan gözeneklerin tamamen kapanmaması.Bunu zaten ürün cildimize temas ettiğinde hissediyoruz.

Bu ürün beni bu anlamda çok rahatsız etmedi.İnce bir tabaka sürmek yeterli geliyor.Üstelik pompalı olması ürünü boşa harcamanıza engel oluyor.

Böyle düşünecek olursak uzun süre yetecek ürünlerden.(cildinizde çok pürüz,leke vs yoksa ince tabaka yeterli )

Ürün 30 ml.ve dediğim gibi pompalı bir ürün ve mercimek kadar aldığınızda çok yoğun bir kapatıcılık beklemiyorsanız tüm yüzünüze rahatlıkla yayılıyor.

Gün içinde ter ile birlikte akma bozulma olmadı.Karma ciltli olduğumdan cildimle güzel bütünleşti.Belki yağlı ciltlere çok uygun olmaz.

Çok uzun süre kalıcı bir fondotense aradığınız daha farklı ürünlere bakmalısınız.

Benim gibi işten eve günlük kullanım için düşünüyorsanız alıp denemekte fayda var.

 Yine Amutiyanın her ürününde olduğu gibi bu üründe de argan yağı var.Eğer bir fondotenden mucizeler beklemiyorsanız bu ürünü alıp kullanabilirsiniz.

Ama çok daha yüksek kalıcılık,kapatıcılık,porselen etki beklentiniz varsa size uygun olmayabilir.


Amutiya ürünleri genel itibariyele kullandıkça sevdiğim ,içime sinerek cildime uyguladığım ürünler oldu.

İçeriğinde argan yağı olduğunu bilmek bile içimi rahatlatıyor doğrusu.Ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmediğiniz de belirtmekte fayda var.Satışları henüz yok ama yakın zamanda olacaktır.



2 yorum:

  1. Hiç duymamıştım bu markayı. Nerelerde satılacak acaba?

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş yapıyırum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/2015/09/blogum-3-yasnda-ve-cekilis-zaman.html

    YanıtlaSil