Blog Sakinleri

8 Kasım 2012 Perşembe

Altın Sarısı Tırnaklar





 Altın sarısı ojelere pek kanım kaynamamıştı ama geçenlerde süreyim bir hele dedim ve ortaya çıkan görüntü hoşuma gitti.Hafif iki kat sürünce böyle görünüyor ama üç katta çok daha tok renk veriyor.GoldenRose ojelerin sürümü kolay ama geç kuruduğu için oje oraya buraya bulaşmasın diye on dakika kadar bekledim.


 Oje kurutucu sprey kullanmaktan yana değilim.Zaten ojelerde asetonda bir dolu kimyasal var bir de çabuk kurusun diye sprey sıkmayı gereksiz buluyorum.


Pembeyle kullanınca görüntüsünü beğenmiştim,iştim,siyahla ya da tek başına da güzel görünüyor.Almak isteyenler olursa GoldenRose 78 numara.Pembe ojeyle kullandığım yazıyı okumak isterseniz tık tık

                Satış Bloğuma Bakmak İçin Tık Tık

2 yorum:

  1. guzeL ve hos duruyor tatlım ıyı gnlerde sürüştür...

    YanıtlaSil
  2. altın sarısı ojeyi çok severim ama çıkarması bir o kadar zor:)

    YanıtlaSil