Blog Sakinleri

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Hayat...Ne garipsin sen


Uzun zamandır içinde bulunduğum durumlardan bunalmış,hayatımın gidişhatını değiştirmeye karar vermiştim.Tabi bir çırpıda söylendiğine bakmayın,zaman,emek ve sabır isteyen bir iş bu.Üstelik yarı yolda bıktım diyerek eski düzene dönme ihtimali de var ;istikrar sağlanamazsa.

 Gel gelelim her şey istediğimiz gibi olmuyor,hayat bazen gerçekten yaşanası halden çıkıyor ama böyle anlarda etrafınızda bulunan insanların size olan tavrı,herkesin ne olduğunu ya da olmadığını görmenizi sağlayabiliyor.Misal;uzak sandığınız biri sizin için üzülebilirken ya da en azından halinizi hatrınızı sormayı ihmal etmezken yakın sandıklarınız bir anda yok oluyor.
 Tabi ne kadar varlardı da yok oldular o da ayrı!Aslında bu hem bir yalnızlık hem de yalnızlığın verdiği sorgulama'nın yazısı.Birileri uğruna bir takım şeyleri hayatınızdan çıkarttınız mı;elinizde tek kalan şey "kocaman bir hiç" oluyor :)Çünkü gün geliyor ve herkes köşesine çekiliveriyor.Kimse kimsenin iyliğini istemiyor.

Etrafımda sevdiklerim,beni sevenler var çok şükür.Bahsettiğim yalnızlık daha farklı bir şey aslında.Bir ailenizin,sevgilinizin,akrabanızın,arkadaşınızın olmaması durumu değil.

 Bugüne kadar başkalarının düşüncesine önem verip hayatınızı ona göre yönlendirdiyseniz,durun ve sakince düşünmeye başlayın.Çünkü yanlış yoldasınız.Biraz geç anlamaya başladım belki ama bugüne dek kendi istediklerimi yaşamayı ertelemişim.Mutluluk sandıklarım aslında kandırmacalardan ibaretmiş :)En çok ta ben kandırmışım kendimi...Kimsenin beni düşünmesine,değer vermesine de ihtiyaç duymuyorum;en çok değeri ben veriyorum kendimi,olması gerektiği gibi.

Şimdi derin bir nefes alma vakti.Hayat öyle kısa ki.Her anı iyi değerlendirmeliyiz.Boşa geçen her saniye ömrümüzden gidiyor,unutmayın.Geri dönüp baktığınızda iyi ki denilecek şeyler yaptıysanız sizden huzurlusu yok,emin olun.Ve hala yanınızda olan insanlar varsa sıkıca sarılın,bırakmayın hiç onları <3


***Kafamda gezinip duran  fikirler...

2 yorum:

  1. canim seni cok iyi anliyabiliyorum.Bende sürekli kendimi ve hayatimi(cevremi dostlari vs) sorguluyorum ve gözden geciriyorum.Aranan ve beklenen seyler farkli oluyor.Heleki insanin yasi olgunlastikca daha farkli seyler bekliyor.Ama sunu söyliyebilirimki; bugüne kadar herzaman kendi dedigimi yaptim dogruda olsa yalnisda olsa kafamdakilari gerceklestirdim ve hayatdan cok sey ögrendim ve hicde pisman degilim.Ayni izah etmis oldugun gibi hayat bizim hayatimiz ve karar bizim kararimiz.Kararin ne olursa olsun eger yaninda hala insanlar kaldiysa, iste onlar gercek,deger veren ve seni seven insanlar :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Ahh bebeim inan bana ben de bu moddayım şu an. Hayatım birden durdu ben durdurdum aslında.sonra yeni bi yoldan devam etmeye karar verdim.hele dün çok sevdiğim bi arkadaşım aniden ölünce ne için kim için nasıl yaşıyorum ben diye düşünmeye başladım.ne boş şeyler için üzülüp yıpratıyoruz kendimizi hayatta.takmayacaksın kafana, doğruyu bileceksin ama yapmak istemiyorsan yapmayacaksın, hayır diyebilmeyi öğreneceksin ve dünyanın merkezinde sadece sen olacaksın...

    YanıtlaSil