Blog Sakinleri

19 Ekim 2013 Cumartesi

Gezdim Tozdum;Eskişehir-Papağan Çibörek Evi



  Eskişehire gidememekten yakınalı iki ay oldu olmadı bu süre zarfında belki 5 defa gitme şansı buldum :)Çok istemişim demek.Hızlı trenle yolculuk büyük keyif.Sarsılmadan,bunalmadan 1.5 saat gibi kısa sürede eskişehir size merhaba diyor.
  Zaten şehrin gezilecek belli başlı yerleri var ki ben bu gidişimde sabahın köründe gitmeyi fırsat bilerek önünde yarım saat içinde kuyruk oluşacağını bildiğim papağan çibörek evinin yolunu tuttum.İyi ki boşken gitmişim yoksa o sırayı beklemek ölüm.

  Lezzet yerinde.Isırdığınız an çiböreğin suyu akıyor parmaklarınıza mmm.İki kişi içecekler dahil birer porsiyon çiböreğe 14 lira verdik.Porsiyonda 5 adet var.Yemem,bitiremem demeyin ben bitirebildiysem herkes yer :)Tabi olmaz illa çok gelir diyorsanız yarım porsiyon tercih edin.

  Hava yağmurlu ve kapalıydı o yüzden gözüm caddedeki mağazalarda kalsa da hemen caddeden uzaklaşıp kapalı mekanlara yöneldik.Günü birlik olsa da oldukça keyifli bir gündü.Henüz eskişehire gitmediyseniz;yaz kış demeden gidin gezin,dolaşın.Keyifli ve yaşayan bir şehir...

  Giderseniz çibörek yemeden dönmeyin.Yiyebiliyorsanız da Kentparka gidip kırım çibörekçisinde yok gidemem derseniz çarşıdaki papağanda yiyin :)

Hatta ve hatta boza sevin sevmeyin;karakedi bozacısında mutlaka tadına bakın.Kime sorsanız gösterir çarşıda.

Esparka ve kanatlıya da gitmeyi ihmal etmedik.Öyle yorulmuşuz ki fotoğraf çekmek aklıma bile gelmedi.Yine de tchiboda satılan bu miniş sincapları çekmeden edemedim :)

  Merak edenler için Eskişehir hızlı tren bilet fiyatları da çok uygun.Gidiş dönüş 40 liraya farklı bir gün yaşamak isteyenler bir an önce keşfetmeli bu şehri.

**Kısa bir tanıtım videosu;

6 yorum:

  1. fotograflari gorunce anladim ki, ozlemisim. Guzeldir eskisehir, kisin soguk, yazin sicak da olsa, ogrenci sehri oldugu icin pahali da olsa guzeldir. bakalim ben ne zaman gidebilegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne denilir ki gerçekten güzel şehir.İnşallah en kısa zamanda yolun düşer de afiyetle yersin ohh :)

      Sil
  2. ufff çok canım çekti.. bayılırım kıymalı çiböreğe!

    YanıtlaSil
  3. Çiğ börek yemeyeli o kadar uzun zaman oldu ki. Halbuki çok severim. Nasıl bu kadar ayrı kaldıysam. Eskiden babaannem yapardı. Artık yapmıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneanne babanne eli değdi mi tadına doyum olmaz tabi.Belki zamanla o tadı bulmadığın için dışarda yemek istememişsindir :)Bence babanneni ikna et ve ziyafet çek kendine :)

      Sil