Blog Sakinleri

22 Ekim 2013 Salı

Kazak Giyme Vaktidir Ankara'da

White Knit Sweater With Flower Wisteria PrintYellow Knit Sweater With Rose Pattern
 Ankara soğuktur bu mevsimlerde,insanın kanı donar deyim yerindeyse.Eldiven olmadan,kazak giymeden dışarı çıkmak ızdırap.İyi ki kapalı ofislerde çalışıyoruz da doğalgazla ısınıyoruz çabucak.

Khaki Long Sleeve Geometric Pattern Mohair SweaterRose Red Folwer Pattern Metallic Yoke Sweater
Şiir gibi olmuş ne de güzel yazmışım :)
Jumper In Geometric Arrow PatternGray Knit Sweater With Cute Dog Pattern
 Kızılay ,Tunalı sokaklarında çokça rastlayacağımız butiklerde benzer ürünler görmeniz muhtemel.Aynısını bulmak zor ama dediğim gibi benzerleri mevcut.
Grey Long Sleeve Cable Knit Ruffle SweaterSlim Cat Cartoon Images Red Sweater
Farklı alternatifler arayanlara bir kaç ürün göstermek istedim.Aman dikkat edin kendinize;mevsim hastalık mevsimi;benden söylemesi.

3 yorum:

  1. evett artık giyiyorum..ankaralı bloggerlar çok mu kopuk ne buluşalım bir etkinlik düzenleyerek ne dersin

    YanıtlaSil
  2. ilk kazağın güzelliği nedir öyle çok beğendimm

    YanıtlaSil
  3. Merhaba takip edilesi güzel bloglar ararken sizinkini de gördüm ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil