Blog Sakinleri

15 Mart 2014 Cumartesi

Lovelyshoes Yeni Siparişlerim

Fashion totes solid color hot sale classical bags for girls JM-M1409002608
Biliyorsunuz daha önce de lovelyshoes sitesinden alışveriş yapmıştım ve oldukça memnun kalmıştım.Çantamın en minik detayı bile sarıp sarmalanmış şekilde gelmişti.


Yeniden bir çanta ve gömlek sipariş ettim.Kalitesi umarım daha önceki gibi beni mutlu eder.

Sitede sadece ayakkabı olmadığından uzun uzadıya bahsetmiştim.Tek dezavantajı kargo ücretini siz karşılıyorsunuz.
Hot sale temperament turn-down collar blouses BD-X3033
Ben chinapost'u daha uygun fiyatlı olduğundan tercih ediyorum ama ele geçme süresi biraz uzun oluyor.

Ortalama iki haftada elimde olacak ,dün aldığım ürünleri görüyorsunuz.Siz de bir an önce pastel tonları dolabınıza eklemeye başlayın.Bu sezon pudralar,lilalar,bebek mavileri ve desenlerle dolu geçecek.

Siteyi incelemek için tık tık
Çanta için pık tık
Gömlek için tıktıkıtıktık

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,umarım gelince de hoşuma gider

      Sil
  2. çok güzelmiş iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yaz karar verdim ben de pembe bir çanta edineceğim, bayılıyorumm :)
    Güzel günlerde kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazın vazgeçilmezi pembe ve lila olacak gibi.Eminim harika bir model bulursun.

      Sil
  4. cok guzelmıs pembeye bayıldım bennnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler.Sen de pembe yakışanlardansın.

      Sil