Blog Sakinleri

5 Mart 2014 Çarşamba

Nişan Elbisesi Arayışlarına Devam



Elbise arayışlarım son hız devam ededursun hala model seçemiyorum ve artık aksesuarlara karar vereyim,elbise nasıl olsa bulunur diye düşünmeye başladım.



İnsanın kararsız olması ve etrafında onu doğru yönlendirebilecek birilerinin olmaması gerçekten çok kötü.

Eğer zevki sizin zevkinize uyan bir arkadaşınız varsa mutlaka onunla çıkın alışverişe,pişman olmayacaksınız.Yoksa benim gibi o mu bu mu derken bir süre sonra sinirlenip eliniz boş çıkabilirsiniz mağazadan :).



Abartı sevmesem de gösterişli ama sade şeyleri her zaman beğenirim.Saç,makyajda da öyledir.Ne kadar sade,o kadar şık ve asil deriz ya hani,elbise,aksesuar biraz gösterişli ama diğer modellere göre nispeten sade olmalı.


Özel günlerde sürüp,sürüştüren,eline geleni takıştıran,her yerinde taş olan kızlar için çok iyi düşündüğümü söyleyemem.Düz fön ya da basit bir atkuyruğu bile özel günlerde harika görünüyor.
Seçimlerim az çok gördüğünüz gibi ve aklımdaki kombinler bir miktar şekillenmeye başladı.

Yaz yaklaştıkça düğün,nişan,davet patlaması yaşayacağız ve benim istek listemdekiler gibi bir dolu model aklımızı karıştıracak o nedenle şimdiden göz atmakta fayda var .


****Bloggersanız ve Siz de hayalinizdeki kombini kazanmak istiyorsanız ilk adım olarak fotoğraflardan birine tıklayabilir ve üye olabilirsiniz.Daha sonra yorum bırakmanız yeterli****


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder