Blog Sakinleri

7 Ekim 2011 Cuma

FUR COATS

  Bu sezon trendlerden biri de kürkler.İster şapkalarda ,ister ayakkabılarda ,ceketlerde,şallarda her yerde tüy göreceğiz.Sıcacık tutarken hoş görünmemize de katkı sağlayacak tüyler.
 
  Tabi kesinlikle sahte,imitasyon kürkleri almamız gerekiyor.Hayvanları çok seviyoruz değil mi? Ben oldum olası böyle yumuşacık,sıcacık şeyleri çok sevmişimdir.Bu trend tam da bana göre :)



coat, coffee, cute, famous, fashionclogs, coat, cute, eiffel tower, fashionbrunette, coat, coffee, fashion, girl, hairbuildings, cab, city, coat, coco rocha
beleza, chic, coat, coffee, fashion balenciaga, blues, coat, fashion, faux fur, fur

Arayanlar,almak isteyenler ; H&M ve ZARA'da Harika modeller var .Mutlaka bakmalısınız.Fiyatları da sanıldığı kadar uçuk değil ;)

1 yorum:

  1. ay resimleri gördüm huylandım yaa,kaşıntı tuttu valla:)))

    YanıtlaSil