Blog Sakinleri

2 Ekim 2011 Pazar

OJE KURUTUCU SPREYLER

Golden Rose Quick Dryer Spray ojenizin kuruma süresini kısaltarak bulaşmasını ve bozulmasını önlemek için özel olarak üretilmiştir. Ojenizin matlaşmadan çok kısa sürede kurumasını sağlarken, içeriğindeki tatlı badem yağı ve üzüm çekirdeği yağı ile tırnak etlerinizi yumuşatır ve nemlendirir.

  Aynen böyle diyor firmamız :)Tabi çok oje süren biri olarak bir oje kurutucu denemek istiyorum.Flormar ve golden rose arasında kararsızım bir de flormarın oje kurutucusuna bakalım ;
Birkaç saniye içerisinde ojenizin kuumasına yardımcı olur. Ojenizi sürdükten sonra yaklaşık bir dakika bekleyin.Ve sonuç harika diyor flormar da :) her iki ürünü de merak ediyorum

6 yorum:

  1. Golden Rose'u denemedim ama Flormar artık bi çok kişide var ve hemen hemen herkes çok memnun ben de dahilim bu gruba :)

    YanıtlaSil
  2. Ay bebeğim çok seviyorum seni ya güzel yorumunu bırakmışsın yine sağol :)Kullanmadım ama merak da ediyorum.Herkes çok beğenmiş bir de ben deneyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün Flormar'ınkini gördüm bir dükkanda, küçüğü yok mu ki onların çok büyük geldi kutusu? Bir sürü vardı önceden, şimdi sadece bir tane kalmış. Hanımların ortak derdi hakkaten bu :)

    YanıtlaSil
  4. NERWEN;tatlım çok haklısın benim de gözüme büyük geldi başta ama her gün yeni oje süren biri olarak yetmez diye bile düşünür oldum :)En sinir olduğum şeylerden biri ojeni güzelce sürdükten sonra cırt bozulması :))

    YanıtlaSil
  5. ikisinide kullanmış biri olarak yorumum san daha iyi gelebilir.
    golden rose yağlı bir yapıdadır. flormar daha soğutucu şekilde ve yağlandırmadan kurutur. 2-3 kat sadece sürülen ojeleri çok güzel kurutuyor. ama golden rose ilk denediğimde güzeldi fakat sonradan beğenmedim içindeki yağlı yapısı ojeler kurumadığından lekeler bırakabiliyor. flormar buyuk boy almıştım bitmek üzere ve yine alacağım kurutucu o olacak :))

    YanıtlaSil
  6. TANSUMUT ; Canım benim çok sağol inan çok işime yaradı bu güzel yorumun ayrıca bloğuma bir süredir sen de renkk katıyorsun teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil