Blog Sakinleri

27 Şubat 2012 Pazartesi

Aseton ve Oje Çıkartıcı Meselesi

Oje değiştirmeyi sevdiğimden dolayı,tırnaklarım bu tür kimyasallarla oldukça haşır neşir durumda.Tabi bu durumdan ne kadar memnun olmasam da elimden geldiğince asetonsuz oje çıkartıcı almaya çalışsam da ,elinde sonunda tırnaklar etkileniyor.Asetonun tırnaklardan 2 saat sonra bile tam olarak uçmadığını düşünürsek,oldukça zararlı kimyasalları olmazsa olmazlarımızdan yapmanın ne derece zararlı olduğunu anlayabiliriz.
Dört farklı ürünü beraber inceleyeceğiz.Bakalım Watsons Asetonsuz Oje Çıkartıcı nasılmış?
Öncelikle şunu bilmelisiniz inceleyeceğimiz ürünlerin hepsi oldukça uygun fiyatlı ve kolayca temin edilebilen ürünler.
Watsons Asetonsuz Oje Çıkartıcıyı tesadüfen reyonda görüp almıştım.İçinde ojeyin damla damla akmasını sağlayan sistem mevcut değil.Direk açık bir delikten pamuğa dökerek kullanılıyor ve pamuğa boca etmeniz kaçınılmaz.Kokusu pek hoş değil ama koyu renkli ojelerimi rahatça çıkarttığını söylemeliyim.Benim için fark etmez,dökerim saçarım,kokusunu da almam derseniz denenebilir.
Ama zorunlu kalmadıkça tekrar alır mıyım?
Belki :)


 Beni aseton içermemesi cezbetmişti ama siz siz olun almadan kokusuna bakın,içinde tıpası olup olmadığına bakın ;)


Rival De Loop Asetonsuz Oje Çıkartıcı;sürekli olarak açık renk oje kullanan biri değilseniz,bu ürün sizi çok zorlayacak.Koyu rek ojeleri bulaştırdığı gibi bir de elinizi beyazımsı yapıyor.Ne biçim bir ürün anlamadım.Tıpası da yok içinde,kokusu da başta güzel gibi gelse de insanı bayıyor.Annem yan odadan anlıyordu bu ürünü kullandığımı.Kokusu kadar etkisi olsa içim yanmaz :)İki saat uğraşıp,ojelerimi çıkartırım diyorsanız o ayrı :)Bitsin diye bilinçli olarak pamuğa boca edip,öyle böyle bitirdim.Merak edenler ürünü Rossmanda bulabilir.
                              Bir daha alır mıyım?Aman Allah korusun :)


Gabrini  oje sil;
Arkadaş tavsiyesi üzerine aldım ve içinde aseton olsun varsın ne renk oje sürdüysem çıkartmasından çok memnun kaldım.Kabartmalı bir şişesi var.Kokusu da çilekli :)Sonunda yine aseton içeren oje temizleyicilere döndüm :)Yapacak bir şey yok,aseton içermeyen ürünler ya bulaştırdı ojelerimi ya da beni çok zorladı.Bittikçe alırım artık.İnanamazsınız bir milyoncudan aldım :)Bulduğunuz yerde alın,kaçırmayın :)Kokusu çok ağır değil ve tıpası var,kullanımı rahat.Evladiyelik miktarda :)
Bir daha alır mıyım?
Kesinlikle alırım :)

Şelale'yi yorumlamaya gerek var mı bilmiyorum.Hepimiz bir dönem muhakkak kullanmışızdır.Ne çok iyi ne de kötü bir ürün.Kokusu biraz yoğun.Bunun dışında biraz uğraştıktan sonra tırnaklarınızı tertemiz yapacaktır ;)

7 yorum:

  1. bu yazıya bayıldım...
    asetonun ağır kokusu yüzünden başıma ağrılar giriyordu... azıcık süslenmek kabusa dönüşüyordu benim için..
    gabrini, vay be bakayım etraftaki dükkanlara...
    çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Parmex forever diyorum süslüm. Ne kötü koku, ne tırnak kazıma derdi... :)

    YanıtlaSil
  3. ah ahhhh o ağzı kocaman açık asetonlar iyi güzel de kaç kez döktüm saçtım kimbilir...en korktuğum şey önemli bir şey yanında telefonum gibi bu asetonla uğraşmak anında yakıyor çünkü yüzeyi.boyayı alıveriyor. ben de Rossman Isana asetonu kullanıyorum çok memnunum... Bir de Gabrini süngerli şişe asetonu şiddetle tavsiye ederim,kırmızı ojeyi tırnağın etrafını kirletmeden çıkarmak için bire bir...

    öptüm kocamaaannnn...

    YanıtlaSil
  4. Gabriniyi denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  5. ya canım bu gabrını kadar zarar veren sert yapan kurutan oje yoktur heralde ya sunerlı olanını aldım ama cok kotuu sakın denemeyın bence kokusu ıcın tırnaklara zarar vermeyın en iyisi paRmex nemlendırıcılı gayet hoş ve guzel ıkıncı olarak şelale derim ben .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma,nasıl çıtır çıtır kırıldı tırnaklarım bir ben bilirim.Süngerli olanları da ped şeklinde olanları da sevmiyorum.Açıkcası çeşit olması için üretildiklerini düşünüyorum yoksa pek bir işe yaradıkları yok.

      Sil
    2. aynen yaa degısık degısık para kazanalım dıye markalar cıkıyor dedım sungerlı alayım kolay sılerım verdıgım 5 tlyede acıdım ojeyı sılıyorum ondan sonra hemen tırnak kremi suruyorum ama parmex grcekdende nemlendırıcı anlıyoırsun zaten elını tırnaga surdugunde kayıyor ....

      Sil