Blog Sakinleri

16 Şubat 2012 Perşembe

KERASTASE SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ


 Uzun zamandır kullandığım kerastase ürünleriyle alakalı net yorum yapmanın vakti geldi.
Kırılmaya meyilli ,kuru ve kalıntelli saçlara sahibim.Kerastase ürünlerini bir süredir kullanıyordum ve saçlarımda çok hissedilir olmasa da az miktarda esneklik artışı oldu.

  Nemlendi mi?Harika nem dengesine sahip değil henüz ama eskisi gibi kuru saçlarım olmadığına garanti veriyorum.Kırıklara gelirsek;Evet ben yine düzleştiricimi kullanıyorum,fön çektiriyorum,topluyorum ama saçlarımda gözle görülür kırıklar yok.


Eskiden olsa uçları beyaz beyaz ayrılmış kırıklar olur ve kuaför yolları bana görünürdü :)Henüz tam etkisini görebildiğimi düşünmüyorum ama saçları sağlığına kavuşturduğu doğru ;)Ürünleri bitirince yine yorumlayacağım meleklerim :)

2 yorum:

  1. ben saç için şampuandan başka ürün gelmiyor nedense :) ya da kullanamıyorum ama saçımın neme ihtiyacı var :)

    YanıtlaSil
  2. *ssdesignbutik;Serumları belki kullanabilirsin bebeğim.Ya da sprey nemlendiricileri falan ...

    YanıtlaSil