Blog Sakinleri

13 Şubat 2012 Pazartesi

El örgüsü şapka


Şimdi ne alaka şapka post'u demeyin :)Malum kar,kış,soğuk ...Şapka takmak lazım,tabi gidip H&M'in harika şapkalarını da alıp takalım ama el emeği göz nuru denilen şeyin yeri de ayrı oluyor.Bir kaç yıl önce hediye gelen bu şapkayı hiç kullanmamıştım.
Geçen gün Ankara'nın derin dondurucu misali havasında havalı şapkaları takıp kafam gözüm donacağına,bir de el örgüsü şapkayı takayım belki daha sıcak tutar dedim ve hakikaten de öyle oldu :)İlk yorumu durakta yanımda bekleyen teyzenin ,kızına sitem ederek "Al bak ,sana da ördüm ,bir kere taktın mı!Bak kıza takmış,yakıştırmış" demesiyle duymuş oldum :)Hafif bir gülümseme oluşmadı desem yalan olur :)Sanki annem konuşuyor :)Neyse meleklerim ,ben beceremiyorum ama aranızda mutlaka çok daha güzellerini örebilenler vardır.Model falan lazım olursa aklınızda bulunsun istedim :)


2 yorum:

  1. kesinlikle el emeği olanlar daha güzel duruyor. en azından sadece sana özel;)

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir şapkaymış...
    yazını okurken "işte benim annem" demedim dersem yalan olur... :))

    YanıtlaSil