Blog Sakinleri

4 Ocak 2014 Cumartesi

Bu Akşam Blogta Ne var?

  Bu akşam blog çok renkli olacak.Ne aldım ve ne giydim postları saat 9'dan sonra yayınlanacak.Ama üzerimde nasıl durduğunu görmeden önce ne giydim parçasını paylaşmak istedim;

İşte akşam göreceğiniz "ne giydim" parçası.Persunmall'danŞimdi gelelim ne taktım'lara;
Hepsini birden göstermiyorum ki sürpriz bozulmasın.Ama biri tam olarak şöyle;
Ne taktım'lar sammydress'ten.Hala iş yerindeyim ve iş çıkışı meşhur film "düğün dernek"i izlemeye gideceğiz.Bloglardaki yorumları okuduğuma göre filmin seveni kadar sevmeyeni de olmuş.

 Espriler çok basit bulunmuş,kimisi de çok sevmiş.Bakalım benim izlenimim ne olacak.

Bu arada benim gibi asker yolu bekleyenlere selam olsun :)Günler çabuk geçiyor.Nisan bir an önce gelsin :)

3 yorum:

  1. Ammaaannn kolyeye bayıldım :) Çok merak ettim kombinini :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş kareler
    güzel günlerde kullan tatlım
    Düğün dernek filmi de ilk 40 dakika kalk gidelim modundaydık
    sonradan açıldı film :)

    YanıtlaSil