Blog Sakinleri

15 Ocak 2014 Çarşamba

Aksesuarı Kİm Sevmez;Bir Nostalji




Floral Gemstone Rhinestone Chain Necklace


Taşlı kolyeler hayatımıza girene dek ne yapıyormuşuz acaba ?Eskiden böyle takılar çok basit görünümlü olduğundan tercih edeni pek olmazdı ama şimdi şimdi öyle gösterişli,kullanışlı takılar satılıyor ki;alıp kullanmamak işten değil.
Lace Choker Necklace With Resin Pendant
Bir 90'lar çocuğu olarak çok net hatırlarım ki; lastik kolyeleri(yukarıdakinin lastik versiyonu)severek takar,mutlu mesud dolanırdık.Hatta bir fotoğrafım vardır ki içler acısı.Rugan,siyah,bilekten bağlı ayakkabı içine beyaz çorap;haki şort;renkli Lacoste model tshirt ,çerçeveli güneş gözlüğü ve vazgeçilmez lastik kolyeler :)))
Adjustable Floral Rhinestone Statement NecklaceFloral Rhinestone Collar Necklace With Metal
Hayali bile çok komik değil mi?Ama itiraf edin böyle fotoğrafı olan tek çocuk ben miyim?:)
Nereden nereye geldik.Bir kolye bile insana geçmişi hatırlatabiliyor :)
Lace Choker Necklace With Fluorescent LeavesBeaded Necklace With Gemstone
Şimdilerde dantel modelliler de pek gözdeyken hangisi daha şık?Taşlılar mı?Tasma modelliler mi?Bence açık farkla taşlılar...

4 yorum:

  1. benim de öyle çılgın pozlarım var maalesef cnm:))) ama baktıkça gülüyorum hoşuma gidiyor o zaman öyleydik:P
    ben geçen sene çok hep taşlı kolye yapardım, takardım bu sene biraz daha metal zincirlilere eğilimliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de güzel günlerdi :)O zaman öyleydi dediğin gibi :)Hem marifetli hem zevklisin o halde canım.Ben de son zamanlarda özellikle mavi tonlulara takmış haldeyim.

      Sil