Blog Sakinleri

14 Ocak 2014 Salı

Golden Rose Simli 69 Numara

Bu aralar Ülkede olaylar malum.Her an her şey olabiliyor.Ben de uzun zamandır merak ettiğim Yılmaz Özdil kitaplarını okumaya başladım.İlk kitabım isim şehir bitki.
 Kitap bana sorarsanız genel itibariyle trajikomik.Ama çoğu zaman da gerçekleri şap diye yüzümüze vurmaktan kaçınmıyor.Kitapta da dediği gibi "vatandaşı olmasan,komik ülke aslında"
Her akşam yatmadan kitabımı bir sayfa dahi olsa okumaya çalışıyorum.Kitap okumadan önce de yapmayı sevdiğim şeylerden biri;tırnak bakımı :)
 Goldenrose 69 numaralı ojeyi pembiş çekilişim için hediyeler arasına eklemiştim.Ama sonra kendime neden almadım dedim ve duruşunu merak ettiğimden hemen kendime de aldım bir tane :)Ben duruşunu çok sevdim.Rossmandan aldım kendilerini.1.25 liraya.

  Çabuk kuruması,simli olmasına rağmen dokununca tırnak yüzeyinin pürüzsüz olması harika.Kitapta en sevdiğim sözlerden biri;
Herkes için güzel bir Salı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder