Blog Sakinleri

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Tavsiye Ürünler


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki,hepimizin cildi,tensel tepkileri,alerjileri,memnuniyet ölçütleri farklı.Bana iyi gelen ürünler sizde farklı durumlara yol açabilir.Neticede kimyasal katkılı ürünleri yorumluyorum.Aman ha!Siz yine de denemeden almayın diyerek söze başlıyorum ;

Garnier BB Cream;ürün ilk başta hoşuma gitmese de az miktarda uygulama sonuçlarım başarılı oldu.Uzun zamandır fondoten kullanmıyorum ve yazın fondoten gibi yoğun yapılı kapatıcı kullanımını da doğru bulmuyorum.
 Tenimizin nefes alması için renkli nemlendiriciler ve bb creamler kullanılabilir.Piyasa da bulabileceğiniz çeşitli ürünler var ama garnier doğal içerikli olduğunu iddaa ediyor ve sivilcelenme yapmadığı gibi yoğun kapatıcılığı da yok.

 Önceki değerlendirmemde de(tık) söylemiştim, mercimek tanesi kadar aldığınızda bile şaşırtıcı oranda yayılıyor.Cildinizde koyu lekeler yoksa,az miktar kapatıcılık ve ışıltı beklentisindeyseniz aklınızda bulunsun ;)Son bir uyarı;cildiniz yağlıysa bu ürün kesinlikle size göre değil.

Madecassol Krem;mucize krem!Kesinlikle ve kesinlikle herkesin evinde bir adet bulunmalı.Doktorlar da yazıyor eczanelerden de alabilirsiniz.Fiyatı 10 liradan az olmalı.Gelelim mucizelerine;bu kremle tanışmam elim yandığında olsa da ,diğer etkilerini söylemeden edemiyorum.Herkes faydalansın,herkesin mucizesi olsun.Lekeler,yanıklar,izler,yaralar için birebir.Kremi gün içinde aklıma geldikçe uyguluyordum ve yeri geldi yaralarımı iyileştirdi,yeri geldi yanıklarımı,yeri geldi izleri geçirdi.

 Yaklaşık iki buçuk ay önce işini bilmeyen biri tarafından kolumda pütür pütür lekeler kalmıştı,tahriş olmuştu ve aman nasıl geçer,iz kalır ,asla düzelmez derken bu krem aklıma geldi.Yanıkları tedavi etmesi oldukça başarılıydı.Tüm forumlarda da hücre yen,ilediğinden hatta çatlaklara dahi iyi geldiğinden(pek inanmasam da) bahsediliyordu.Denedim ve şükürler olsun ki ne leke kaldı ne iz.Tabi ben kafama göre kullandığımdan yan etkilerini,nasıl kullanılması gerektiğini tam bilemiyorum.Ama yine de güneş görmesin ne olur ne olmaz diye gece sürüp yattım ya da evde olduğum zamanlarda kullandım.

 Son bir uyarı;bende olmadı fakat deneyen bir kaç kişi tüyleri azdırdığını söylemiş.Yan etkileri arasında var mı bilmiyorum prospektüsü attığım için net bir şey söyleyemesem de aman demekte fayda var.Doktorunuza danışarak kullanın ;)
 Rıval de loop göz altı rollonu; göz altı morluklarından şikayetçi çok kişi var.Benim çok şükür öyle bir sıkıntım olmasa da ,bahar alerjim olduğundan zaman zaman gözlerim şişiyor ve bu ürünü kullanıyorum.Çok kısa sürede düzeliyor.Tabi ürünü alış amacım bu değildi.Az miktar kapatıcılık ve göz altlarımda kan dolaşımını sağlaması için almıştım.
 Bu ürünü o kadar çok tavsiye ettim ki ,gidip alan,memnun kalan var mı bilmiyorum.Göz altı morluklarınız varsa önce bir doktora gidin,az su tüketiyorsanız bir miktar daha arttırın su tüketiminizi.Baktınız sağlık açısından bir problem yok,o zaman bu ürünü aklınıza yazın.Rossman'a gidince aklınıza gelsin :)Ürünle alakalı önceki yazılarım için tık # 1 , tık # 2 

 Lady Speed Stick deodorant;Bir çok kişi tavsiye etmişti.Sonunda 3.75 gibi bir rakamla karşıma çıkınca hem fruity splas'ı hem de pembe olanını satın aldım.Bir süredir kullanıyorum.Kokusu çok hoş.Baymıyor,sonradan kötüleşmiyor.


 Ter önleyen bir deodorant değil,zaten bu da istenilen,sağlıklı bir durum.Normalde stick deodorant kullanan biri değilim ama memnun kaldım.Spreylerde olduğu gibi gün içinde akma,leke bırakma yapmadı.Önceden diğerlerine 10 liradan aşağı para vermeyip ,aldığıma alacağıma her seferinde pişman oluyordum.Artık daha iyisini bulana dek bunu kullanmayı düşünüyorum.Sizin bu konuda öneriniz var mı?
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

6 yorum:

  1. tavsiyelerin çok güzel. bu BB yi denemek istiyprdum çok ihtiyacım var renkli nemlendirici ama teredütte kaldım. Cildim yaglı. bi bakayım kıvamına karar verecem

    YanıtlaSil
  2. Garnier BB kremi sevmeyen ne çok kişi var canım, ben de aldım ama yorumlardan korkup kullanmadım, sonra başladığımda çok sevdim.
    Madecassol Krem i de denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. madecassol gerçekten çok güzel bende tavsiye ederim,ama BB krem garnierdense sakın almayın derim ,BB adı altında hafif kapatıcı yapmışlar ama BB özelliği yok:) bence tabi:)

    YanıtlaSil
  4. madecassolu bende duymuştum almayı düşünüyorum ufak kalan sivilce lekelerine iyi geldiği de söyleniyor.
    lady spstick bende kullanıyordum 2 yıl öncesine kadar sonra deotak kullanmaya başladım. krem formunda ve diğer şeyleri bu zamana kadar kullandığıma pişman oldum duştan sonra sürüp bi kaç dikıka emmesini bekliyorum mesela bazı durumlarda bı kaç gün duş alamasan bil çok etkili koku olmuyor leke falan zaten yok hepsinden etkili olduğunu düşünüyorum ufak bi öneri:)

    YanıtlaSil
  5. Slm! Postun resmini gördükten sonra tıklamadan edemedim. :) Dün bende BB'den aldım daha deneme fırsatım olmadı ama cildim kuru olduğu için işe yarayacağına inanıyorum, yazın fondötenle uğraşmaktan iyidir. Kremi bilmiyorum yanıklar lazerden falan kaynaklıysa gittiğin yeri kesinlikle değiştirmelisin bence ben de lazere başladım tenim hassastır benim de hatta ama şu an gittiğim yerden çok memnunum. Gözaltı roll-on u deneyeceğim paylaşım için teşekkürler. Son olarak ta Lady speed stick yıllardır yaz aylarında vazgeçilmezim. Dediğin gibi terlemek sağlıklı olanı vücut fonksiyonlarını yapabilmeli sağlıklı kalabilmek için. Kötü kokular kesinlikle yok. Bende milyonlarca deodorant denedim ama özellikle yaz aylarında en iyi sonuç bunda. Çok uzun yazmışım :) İlgi alanlarımız benzer blogundan anladığım üzere sen de benimkine bir göz atabilirsin ;)
    http://duyguygun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Şu BB leri merak ediyorum asılında ama cildim karma odugu icin emin olamıyorum Dolap perisi:(
    bide şu Rossman neden benim şehrimde yooook:( her ürünü güzel adamların yaaaa cok kıskanıyorum ben de istiyorum acılsın watsons gibi gratis gibi üresinlerrr:(

    YanıtlaSil