Blog Sakinleri

17 Mart 2013 Pazar

Doa Kozmetik;Keratinli Saç Maskesi Deneyimim


Daha önce de size bahsettiğim gibi;8 Mart indiriminden bir dolu şey almıştım doa kozmetikten.Gelme tarihi 14 Mart'tı ama bir gün önce kargom elimdeydi :)İlk defa alışveriş yaptım siteden ve ürünlerden de siteden de emin olamadığım için kapıda ödeme yöntemini seçtim..Totalde 51 lira gibi bir para ödedim.İndirim dışında alışveriş yapmayacağımı belirtmek isterim.Çünkü ürünlerin kalitesi güzel ve bir de indirim de öyle fiyatları oluyor ki kaçırılmaz!

Ürünlerin kalitesi şimdilik hoşuma gitti.Her birini tek tek yazacağım kullandıkça :)Yalnız şuna şaşırdım;bir dolu şey aldım bir tane hediye göndermezler mi arkadaş.İnsan bekliyor ufak ta olsa bir şey ama yok :)İndirimde alışveriş yapanlara bir sabun bile gönderilmiyor sanırım.Yine de sorunsuz ve iyi bir alışveriş oldu benim için.


 Saç bakım maskesini övmeye yeltenmiyorum bile zaten içinden çıkan kağıtta her şey yazıyor :)Ürün 100ml,bir kaç kullanımda bitecek gibi görünüyor ama nemli saça uygulandığından suyla birlikte bir kaç parmak ürün tüm saça yetiyor.Yine de en fazla 4 hadi zorlarsam 5 sefer kullanabilirim.Yeniden alınacaklar listesinde.

 Bu arada doa kozmetik sitesinde satılan macadamia ve baobab yağı nedir derken maskenin içeriğinde görünce keşke onları da alsaydım dedim.Yeni öğrendiğim bilgilere göre;mucizevi görülen la mer kremlerin de içeriğinde buluyormuş bu yağlar.Bir daha ki alışverişime artık.Maskenin kıvamı göründüğü gibi hafif kremsi ama kesinlikle akan bulaşan bir kıvamı yok.Hafif,hoş bir kokusu var.

 Maskeyi biraz önce uyguladım ve en az 5-6 saat bekletmeyi düşünüyorum.Kuru ve dalgalı olan saçlarıma az bile.Etkisini yazıyı güncellediğimde belirteceğim.Belki de sağlıklı saçlar ,için minik sırrım bu maske olur,ne dersiniz?Daha önce alıp kullanan var mı aranızda?


***Güncelleme:Dün kullandım ve etkisinden ilk kullanım için memnun kaldım.Nem verdiği doğru zira saçımda 5 saatten fazla bekledi.Onca saat ne sürüp bekletsem nem verirdi herhalde :)Elektriklenmesi tamamen gitmedi ama bir nebze azaldı.Saçım kolayca şekil aldı.Zaten ilk deneme için mucize beklemiyordum ama yine de etkisinden memnunum.Bundan sonra haftada bir ya da iki haftada bir kullanacağım.

12 yorum:

  1. Bende şimdi postunu yaptım birazdan deneyecektim ama temiz ve nemli saça mı uyguladın? Ona göre uygulama yaoayım bende =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canım sen de iyi günlerde kullan :)Ben kirli saça(3 günlük) uyguladım.

      Sil
    2. Teşekkür ederim cnaım. O zaman bende birazdan uygulayım 3 saat bekletiyorum. Bu kağıttan bana da yollamışlardı ben kaybetmişim artık seninkini kaydettim pc me =)

      Sil
    3. İyi ki güzelce çekip yüklemişim :)Ben en az 5-6 saat bekletmeyi düşünüyorum bak mutlaka nemli saça uyguluyorsun.İyice de sardır.Bakalım nasıl etkisi :)Sen de mutlaka sonucu yaz <3 Biraz sonra mim cevaplıyacağım.Sen de mimlendin ona göre ;)

      Sil
    4. Tamam canım mimini hemen cevaplayamadım ama haftasonuna kadar yapmış olacağım, happy box'ım ile =)

      Sil
  2. Bende de ne zamandır duruyor bu maske hala kullanmadım. Kullandıktan sonra ki yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum.Yazıyı güncelleyip altına not olarak ekleyeceğim yarın :)

      Sil
  3. ben bir iki kere kullandım ama devamlı kullanmadıkça faydası var mı yok mu anlaşılmaz herhalde, ben henüz bir şey anlamadım.

    YanıtlaSil
  4. ben bi kutu bitirdim ikincisi duruyor . kuru saça uyguladım. bi dha nemli saca uygulayayım barı nasıl olacak ben genel anlamda memnun kaldım. iyiydi yani

    YanıtlaSil
  5. şanslıymıssın kı erken göndermişler. Ben 7sinde alışverişimi yaptım ve şu gün olmuş hala kargolamamı yapmadı doa kozmetik. Severdim önceden ama bu vurdumduymazlıklarından sonra bir daha asla alışveriş yapmam o siteden

    YanıtlaSil
  6. ben şuan saç tonuiğiş sülfatsız şampun, sülfatsız saç kremi ve bakım yağlarını kullanıyorum hediye olrak her defasında saç maskesi ekliyorlar saolsunlar:)) Ürünlerden çok memnunum saçlarım öbek öbek dökülüyordu. bir ara şampuan stolklarında kalmamıştı pantene kullandım o dönem acayip dökülmeye başladı pantane nin içeriğine baktım sülfatın sülalesi var envayi çeşit kimsayal sülfat içerikliydi anladımki sülfatsıız olması deriyi koruyor:))

    http://ozlemcacim.blogspot.com (kadınca kararınca blog)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ;
    Bende yeni bir blog açtım , aslında kozmetik, bakım, makyaj ,güzellik lkonusunda pek çok araştırmam yapmış olmam ve bilgim olmasına rağmen bloğ açmaya yeni karar verdim ve 3 gün önce bloğumu oluşturdum ama acemiyim tabiiki :( Senin pembe ve süslü dünyanı görünce çok çok hoşuma gitti ve senin sayfanın güzelliğinin yanında benimkinin sadeliğini görünce blog sayfam konusunda sizin gibi deneyimli blog sahiplerinin yardımına ihtiyacım olduğunu daha iyi anladım. hemen hemen bir çoğunuz birbirinizi tanıyorsunuz birlikte çok güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz, benide aranıza alırsanız çok çok mutlu olurum.... Ayrıca sayfan çok güzel bilgilerle ve paylaşımlarla dolu emeğine sağlık...

    YanıtlaSil