Blog Sakinleri

14 Nisan 2012 Cumartesi

Bakmadan Evlenmeyin :)


Pinned Image
Yaz geldi,düğünler pıtır pıtır çoğalmaya başladı :)Yakın zamanda evlenecek bir çok blogger da olunca,gözden kaçan,akla gelmeyen ya da "aaa,tabi ya" diyebileceğiniz fikirleri paylaşmak istiyorum.Öncelikle dış mekan çekimi önemli.Nasıl poz veririz,ne yaparız diye düşünüyorsanız alyansınızın içinden görünebileceğiniz pozlar verebilirsiniz :)
Pinned Image
Düğünlerde genellikle french tercih edilir.Ama siz hem sade hem şık modeller isteyebilir,gelinliğinize ya da düğün konseptine uygun süsletebilirsiniz.

Pinned Image
Her düğünde minik gelinler olur :)Yalnız kalmasınlar yanlarına bir de damat lazım :)
Pinned Image
Etekleri hareketli modeller arıyorsanız ve hala karar veremediyseniz,bakmakta fayda var.
Pinned Image
Kolları apoletli,işlemeli ama geneli sade modeller de çok şık,

Pinned Image
Gelin çiçeği tamamen sizin hayal gücünüze kalıyor.Düğün konsepti,mekan seçimi,damat kravatı,nedimelerin kıyafetleri gibi unsurları düşünerek renklendirebilirsiniz.
Pinned Image
Davetlilere illa pasta vermek istemeyenler için alternatifler oldukça fazla.Cupcakeler ya da çikolatalı çilek topları...
Pinned Image
Örgü modeller oldukça moda.Gelin saçında yer yer örgüler yaptırabilirsiniz.
Pinned Image
Alyansınızı hala seçemediyseniz,bir de bunlara bakın.
Pinned Image
Özellikle gösterişli gelinlik seçtiyseniz,makyajınız sade olmalı.Kıpkırmızı rujlar,renkli farlar ya da yoğun allıklar size uygun olmayacaktır.
Pinned Image
Yüzünüzde bir dolu makyaj olsun,saçlarınızla saatlerce uğraşılsın ama siz doğal ve güzel görünün :)
Pinned Image
Marjinallikten yanayım diyenler için de fiyonk modelleri düşünülebilir.
Pinned Image

6 yorum:

  1. Tüm pozlar çok güzel ama ben ilk poza bayıldım tatlım, ahh keşke 9 ay önce görsem ben de kesin bunu kullanırdım dedim içimden :)) çok ilham verici ve keyifli bir post olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl özeniyor insan bunları görünce:)
    http://madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. cicekleri cok begendim...aklimda tutmam lazim bunlari :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyonk saca bayildim keske ole yaptirsaymisim:)

    YanıtlaSil
  5. ilk ve 2. pozu kesinlikle yapacağım:D teşekkürler paylaşım için;)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım görsellere canım :)

    YanıtlaSil