Blog Sakinleri

12 Nisan 2012 Perşembe

TAZE BİTTİLER

 Bol bol kozmetik tüketen biri olmama rağmen,çok fazla bitenler yazısı yazmadığımı fark ettim .Ürün yorumları okumayı ben de seviyorum ve sizler için de ,karar vermenizde yardımcı olması açısından yorumluyorum;

 Affinitone Fondoten,uzun zamandır kullandığım bir ürün..Yanlış anlaşılmasın;henüz bana Loreal paketleri gelmiyor :)Tamamen cepten :)Oldukça bereketli bir ürün.Kıvamı duş jelinden biraz koyuca :)Çok güzel tarif ederim,gülmeyin :))Cildi kurutmuyor ve gözenekleri fazla tıkamıyor.Ama benden söylemesi;yüzünüzde çok koyu lekeler varsa,yoğun kapatıcılık istiyorsanız bu ürün size göre değil.

Yok ben doğal görünümden yanayım,orta koyulukta lekelerim,çillerim var derseniz o ayrı,testerını denedikten sonra gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.Güneşe çıkınca akmam kokma yapmadığını da söylemeden edemiyorum :)Malum yaz geldi.Tabi bu havalarda fondoten kullanılmasını tavsiye etmem ama ,kullanılacaksa da hafif olanı en güzeli :)Sakın bitti diye atmayın,ortasından,ucundan kesin.En az 4 5 kullanımlık daha içinde kaldığını göreceksiniz.Fiyatı da 11-17 lira arasında değişiyor.İndirimde denk gelirseniz sakın kaçırmayın :)
 Sonunda bitti de kurtuldum dediğim ürünler arasında başı çekiyor desem yeridir :))Gabrini False Lasting Effect olur kendileri.Ya bana geldiğinde azcık kurumuştu ya da hayatımda denediğim en berbat rimel.Topaklanmasını şöyle bırakın,akşama kadar nokta nokta döküntüler bırakıyor.

Göz kapağınıza siyah pütürcükler yapışıyor.Tüm gün uğraş uğraşabilirsen o noktacıkları toplamak için :)Ama gel gör ki herkesin içinde bir güzellik vardır hesabı,fırçası muhteşem :)Hediye gelmişti ,para verip asla almam.Yine de dedim ya yiğidi öldür hakkını yeme;fırçasına laf yok  :)
 Flormar dipliner.Bu biten 5.flormar dipliner'ım.Renk vermesi,fırçası oldukça iyi.Kesinlikle alıp denemelisiniz.Çıkartırken de sizi fazla zorlamıyor.Göz kapaklarınız yağlanmıyorsa; gün sonuna dek akma,bulaşma yapmıyor.Hatta öyle ki bir gözüme sürer sürmez beklemeden diğerine geçiyorum.Çabucak kuruyan bir ürün.
 Hepimiz reklamını görmüşüzdür.Nivea Black&White .Leke yapmıyor mu?Çok terliyorsanız az da olsa yapıyor.Özellikle beyazlarda sarı lekelere son vaadi verse de yok öyle bir şey.Tamam büyük ölçü de engelliyor ama kesinlikle tamamen değil.Fiyatı da 6-8 lira tam hatırlayamıyorum.

Kokusuna gelince bir müddet sonra bayıyor.Temiz kokan ürünleri seviyorsanız,size göre değil.Daha parfümsü kokuya sahip.Bir daha alır mıyım?Aradığım ürünü bulamazsam el mahkum,bildiğim ürün olsun,canımı yesin der alırım.Özellikle gidip alacağım bir ürün değil,sınıfta kaldı :)
 Aveseena gece kremi.Minicik bir ürün olmasına rağmen uzun süre dayandı.Hala daha dibini göremedim.Yatmadan önce,temiz cildime uyguluyorum.Sabah hafif bir aydınlık veriyor.Yağlandırmıyor ve çok yoğun nemlendirmiyor.Bu tarz bir krem arıyorsanız ,denemekten zarar gelmez ;)

8 yorum:

  1. maybeline fondötenler konusunda hemfikirim seninle:)))

    YanıtlaSil
  2. bende flormar diplener konusunda hemfikirm uzun zamnadır bu ürünü kullanıyorum ve memnunum fiyatıda bütçeye uygun daha ne olsun

    YanıtlaSil
  3. FlorMar dipliner'ı ben de yeni aldım sürmekte zorlansam da ürünün kabahati olmadığından ben de memnun kaldım. Flor Mar'ın Rotating Mascarasını çok methediyorlar. Yakından da inceledim. İlk fırsatta onu alıp deneyelim bakalım.Sen de madem bu uyuz Gabrini rimelin bitti onu dene bu kez istersen:)

    YanıtlaSil
  4. anaaa ikimiz de aynı gün bitenler yazısı yazmışız ve diplinerı yazmışız :))) Ayyy bayılıyorum o dipliner a <3

    YanıtlaSil
  5. maybeline fondötenden ben de çok memnunum. Flormar diplinerı deneyeceğim çok merak ettim:) bir de şu rollon-stick konusunda çok canım sıkkın, rexona stick-deo' dan çok memnundum mavi renkli fresh bi kokuydu, firma bozdu galiba son aldığım bozuk gibi kokuyor aldığım yere değiştirmeye gittim hepsi aynı!

    YanıtlaSil
  6. roll-on ile ilgili bir önerim olacak. yanlış hatırlamıyosam kullandığın üründe alüminyum var ki bu meme kanseri ve lenf kanseri yapıyor. t-shirt lerde çok fazla leke bırakmasını önemsemem dersen daha sağlıklı olan nivea pure&natural kullan derim. içinde alüminyum yok. minik bir tavsiye..

    YanıtlaSil
  7. flormarın o likitine bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. Roll-onu ben seviyorum, fazla da terleyen biri değilim, bana yetiyor ve leke konusunda kesinlikle mükemmel değil :) Bitenler gitsin yerlerine daha güzelleri gelsin canım :)

    YanıtlaSil