Blog Sakinleri

18 Nisan 2012 Çarşamba

NIRVANA 329 , CHISSA 205

 Uçuk pembe ya da kavuniçi,ne derseniz deyin,bu renk çok güzel.Tırnakta temiz ve yumuşak görünen ojeleri seviyorum.Nırvana ilk katta opak olmasa da iki ve üç kat sürdüğünüz zaman rengi net olarak belirginleşiyor.
 Sürümü benim için rahat fakat oje çok geç kuruyor ve en ufak dokunuşta iz kalıyor.O yüzden sürüp iyice kurumasını beklerseniz ,rengin keyfini alabilirsiniz.Vurgu olarak minik pembe simler olsun istedim.Kaç gündür "beni sür" diye gözümün içine bakan chıssa aklıma geldi :)
Büyük heyecanla alınıp bir köşeye atılan ojeler diyarında pek bi üzgündü ne yapayım :))İki ojeyi de ,Ankarada yaşıyorsanız Tunalıdaki pasajlarda bulabilir,oje cennetinize ekleyebilirsiniz :)Sürdükçe de beni hatırlayın olur mu :))

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir kız olduğun ellerinden bile belli oluyo süslüm yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bebeğim nerde :)Tırnaklar kısala kısala bi hal oldu,son imdat çığlıklarını görüyorsun şu an :)Hem sen söyleyene bak derler,maşşallahın var tüt tü tü nazar değmesin :)Ama ben yine söylüyorum bak,çikolata kahve yapsan bir de saçları mmmmm :)

      Sil
  2. ne güzel nude pembe bir ton.ojelerin renkleri acayip güzelleşti.ve çeşitlendi paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil