Blog Sakinleri

26 Nisan 2012 Perşembe

Emily & Rival Göz Kalemleri


Renkli kalemleri rahat kullanamıyorum.Vazgeçilmez renklerim;beyaz ,kahverengi ve siyah.Hem uygun fiyatlı hem de fiyatına göre kaliteli göz kalemi arıyorsanız, tam yerindesiniz :)

Emily ,rossmanda 0.90 1 lira gibi bir fiyata satılıyor.Gratis,watsons ya da her nereye giderseniz gidin size söylenecek olan fiyat 1.25-2,50 arasında olacak.Evet evet yanlış duymadınız,işte fiyatları öyle de arttırıyorlar!En temizi,rossmana gidin,alın üç beş tane emily...

Tek kötü yanı biraz akma yapması.Ben de sürüp,kulak çöpüyle ya da fırçayla dağıtarak kullanıyorum.Rengi tok ve net.

Rossmanlardan alınabilecek diğer kalemler(eyelinerlar) de,asansörlü olanlar.Fiyatları eskiden 1-1.5 liraydı ama malum ,almanlar baktı ki yolunacak kaz var,yolmaya başladılar!!Fiyatı 2 hatta 3 katına çıktı;yanlış hatırlamıyorsam 3 liraya yakın fiyattalar.

 Akma,bulaşma yapmıyor.Beyaz olanı göz içinize sürerek hem daha büyük hem  daha canlı gözlere sahip olabilirsiniz.Siyah olanı da ister içine sürün,ister eyeliner olarak kullanın.Memnun kalacağınıza eminim ;)

1 yorum:

  1. Canım ben de emilyleri kullanıyorum ve seviyorum. Rossmanın beyaz kalemini ben de aldım ama asansörlü değil benimki, bu daha mı iyi acaba benimkinden :)

    YanıtlaSil