Blog Sakinleri

11 Nisan 2012 Çarşamba

Aşırı Güneşlenmenin Sonuçları:Istakozcagiller


Havuz,deniz sezonu açılmışken,bunu fırsat bilip saatlerce güneşlenmek çok tehlikeli.Mutlaka dışarı çıkarken bile,güneş kreminizi sürüp çıkın.

Fazla güneşlenmek ne kadar zararlı hepimiz biliyoruz.Cilt kanserinden,güneş lekelerine kadar bir çok tehlikeli durum ortaya çıkabiliyor.


Allah korusun,bronzlaşalım derken sağlığımızdan olmayalım.Bir de şunu bilmemiz gerekir ki;ıstakoz gibi olmanın hiç bir güzelliği yok!


Hoş değil komik görünmemize neden oluyor :)Bakın bakın da ibret alalım :))

4 yorum:

  1. ben de aynı fikirdeyim, öyle kömür karası bronzluk çok ama çok itici.Aslında çok ciddiye alınması gereken bir mesele..
    güzel paylaşım:)))

    YanıtlaSil
  2. Aman Allahım kabus ya hele en son resimdeki hatun yaşıyo mu ya ne cesaret.

    YanıtlaSil
  3. ayyy zaten fazla sevmem oyle bronzlasmayi, bunlarida boyle gorunce iyice korktum desem yeridir :D:D

    YanıtlaSil
  4. ay güldürdün gece gece, resimler bir harika ama ben bronzlaşmaya bayılırım bide geç oldu sanırım ama minişlerine yem attım biraz önce yeni farkettim bu durumu çünkü çok şekermiş yaa

    YanıtlaSil