Blog Sakinleri

16 Nisan 2012 Pazartesi

LEYDİ KOZMETİK CHISSA

Leydi kozmetik ürünlerini hepimiz biliyoruz.CLARITY,CHISSA,ELANOR,LEYDİ,WOO VE DII markaları leydi kozmetik bünyesinde yer alan markalar.Woo ve chıssa ojeler bizi öyle şaşırtabiliyorki,bulunamayan renkler bulunabiliyor,renk çeşitliliği bizleri şaşırtıyordu.Leydi kozmetik sağ olsun bana da denemem için Chıssa markalı ürünlerinden gönderdi.Ürünler bu gün elime ulaştı ve dayanamadım,hemen ojeleri sürmeye başladım :)
İnsanın ne kadar çok ojesi olursa olsun,yeni ojeler mutluluk veriyor :)Clarıty ojelerin şişe tasarımı ve kapağındaki tutuş kolaylığını beğendim.Holographic olmaları da çok güzel.Kırmızı içinde altın yansımalar olan 511 numara,içinde oldukça güzel parıltılar bulunan ise 314.
Chıssalara gelirsek;renk seçimlerine bayıldım :)Turkuaz ve gümüş yansımalı olan 1 numara,mor-lila gümüş yansımalı olan 3 numara,daha patlıcan moruna çalan ve yine gümüş yansımalar içeren 8 numara,tarçınımsı,bakırımsı tatlı renk ise 11 numara :)
Daha önce Chıssa markalı kozmetik ürünlerini kullanmamıştım.Paketi açar açmaz farlar dikkatimi çekti.Terracotta farlar,renkleriyle beni şaşırttı.Özellikle toprak tonlarıyla pembenin birleşimi olan güzel görünüyor.Ürünler 8gr.


Kokuları oldukça hafif ve kremsi.Terracotta olmalarından,içlerinde farklı renk yansımaları var.Bu daha fazla kullanılabilirlik anlamına geliyor :)Umarım kalıcılıkları da iyidir.Zamanla sizlere swatclayıp göstereceğim.

Geriye kaldı iki adet terracotta allık ve lip gloss;
Bronzer gibi görünen,altınımsı,toprak tonlu allık121 numara.Ürün boyutu 12 gr.Ürün düzenli kullanımda en az 6-7 ay gider :)
Pembe olan 125 numara.İçinde mürdüm,altın tonları mevcut.Kokusu yok denecek kadar az.
Lipglosslara gelirsek;İkisi de Chıssa Glam Shıne biri nude,pudra rengi diğeriyse canlı bir pembe .Aranızda leydi kozmetik ürünlerini kullananlar var mı?Siz en çok hangisini beğendiniz?


Teşekkürler Leydi Cosmetic

9 yorum:

  1. BANA DA BİR PAKET GELDİ BUGÜN CHİSSA OJELERE BAYILDIM

    YanıtlaSil
  2. Canııım sen de güle güle kullaaan ;) Chissa ojelerin renkleri harika di mi yaa :D Farların renkler de öyle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gümüş yansımalı olmaları süper bebeğim:)Sen de güzel günlerde kullan <3

      Sil
  3. Güle güle kullan :) bu paketlemeleri nasıl ayarlamışlar çok merak ettim :) Sanırım hepimizin zevklerine uygun şeyler gelmiş :) bu firmayı ilgisinden dolayı tebrik etmek lazım wallahi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım :)Özellikle renklere dikkat edilmiş gibi :)Ya da harika tesadüf :)

      Sil
  4. ojeler gerçekten çok hoş benim tüm farlar toprak tonlarında :)

    YanıtlaSil
  5. Terracotalar güzele benziyor.
    Yorumlarını ve görselleri merakla bekliyorum
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil