Blog Sakinleri

19 Nisan 2012 Perşembe

Ne Alsak Ne Taksak

 Bu sezon öyle cıvıl cıvıl geçecek ki,aksesurlarımız eksik olmayacak.Ellerinde yüzükler,kolunda bilezikler oy oy Eminem havası eşliğinde şıngır şıngır dolaşacağımız günler çok yakın :))
"Ben bileklik takmam,çok banal"diye burun kıvıranlar,size de kolye verelim şuradan buyrun :)Şaka bir yana bu sezon aksesuarlar oldukça farklı .Gelim göz atalım;

İlk bakışta garibimize gitse de,yılan figürlü aksesuarlar karşımıza öyle çok çıkacak ki,gözümüz alışacak.

Parmaklarımıza yüzükleri dolduracağız.Büyük taşlılardan alınmalı,listeye ekledim,

Stres bileklikleri varmış eskiden :)Babannem görse "ahh ahh ,eskinin stres bilekliği,şimdinin modası olmuş"der burun kıvırırdı :)

Friend shipler yine bileklerde olacak ama bu sefer şık şıkıdımlar :)

Aztec desenler,bu desenleri anımsatan renkler her yerde,

Saatlerle beraber takılan bileklikler yine bizimle,



Bunlar da geri kalan diğer örnekler...

Çekilişlere katılmaya ne dersiniz?

Katılmak için tık tıks


Katılmak için tık tıkss

5 yorum:

  1. yüzüklere bayıldım özellikle yeşil olanın renk tonuna:)

    YanıtlaSil
  2. saatlerle takılan bileklikleri çok sevdim bu trend hiç bitmesinnnnnn!!!sevgiler muck

    YanıtlaSil
  3. ilk fotograftaki kolye cok Cupcake:) siyah boyun dekoltesi olan bir elbiseyle kullanmayi hayal ettim hemen!

    YanıtlaSil
  4. ben yilan figürlüye bayildim :) blogunda harika ah ah benimde bu kadar cok üyem olsa bu arada benimde bir blogum var : :) Sevgiler

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil