Blog Sakinleri

26 Nisan 2012 Perşembe

Hediyeleşme Etkinliği # 2


Tumblr_lywovufkl71qex1roo1_500_large
1.etkinliğimizi geride bırakalı uzun zaman oldu.Güzel arkadaşlıklar kurduk ve hediyeler sahiplerine ulaştı :)

Katılmak isteyenlerin SADECE katılmak istiyorum demesi ve MAİL ADRESİNİ de belirterek yorum bırakması yeterli olacak.LÜTFEN SONRADAN CAYMAYACAK OLANLAR KATILSIN :)
Tumblr_m0eml7yjz11qfoemxo1_500_large

Bir de paketin içinde,yanında ,kıyısında köşesinde ufacık tefecik,pembe bir obje ya da minicik pembelik olursa o da beni mutlu eder :)


144889312981992337_czgg2ivm_f_large

İster pembe kurdela,ister kozmetik ürünü,ister minik pembe bir yazı hiç fark etmez,maksat etkinliğimizi anımsatmak :)
9d03ed7bac245871b18a356_large

Katılım sayısına göre ufak bir ayarlama yaparak,kimin kime hediye göndereceğini sizlere bildireceğim :)
Diyelim ki Ali Ayşeye çıktı , Ali Ayşeye,Ayşe de Aliye hediye gönderecek.
Tumblr_lgew3rwemg1qeetlko1_500_large
Ben kimin kime çıktığını söyledikten sonra,kargoyu nasıl göndereceğiniz,ne zaman birbirinize hediye yollayacağınız ,ne yollayacağınız tamamen size kalıyor.

Herkesin rahatça katılması için;

Kutunun içeriği en fazla 10 liralık olursa hepimiz ufak bütçeler ayırarak birbirimizi mutlu edebiliriz.Unutmayın ufakta olsa hediye hediyedir :)
Happy_valentine_day_luckyoptimist.com_me_to_you_tatty_teddy_bears-32_large
Haydi kızlar katılımlarınızı bekliyorum.Şart yok ama içinden geçen bloğunda ya da diğer sosyal platformalarda duyurabilir,katılım artarsa heyecan da artar :)


Happy_valentine_day_luckyoptimist.com_me_to_you_tatty_teddy_bears-3_largeSON GÜN 7 MAYIS



16 yorum:

  1. katılmak istiyoruuum :)

    bagcibengisu@gmail.com

    pembe günler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel düşünmüşsün arkadaşım 1.hediyeleşme etkinliğini atladığıma çok üzülmüştüm.
    BENDE KATILMAK İSTİYORUM.
    E MAİL denlioznur@windowslive.com
    http://znurundunyasi.blogspot.com/ Öznur'un dünyası

    sevgiler......

    YanıtlaSil
  3. 1.sine katılamamıştım. Bunda ben de olmak istiyorum.
    fesenay@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım bende katılmak istiyorum :)
    mail:ela_bocuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. bende katılmak istiyorum :)
    busra_candar1997@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. 1.sinde seninle tanıştığım için çooookk mutluyum,seni tanımadan bilmeden sıcacık sevgini yaydın bana, buna katılmazsam olmazz.
    aycelcehayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. katılmak istiyorum

    cisciscisciscis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. bende isterim bende :)
    damla_s1907@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende katılmak ıstıyorum...ayzemin@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. ben de katılmak istiyorum,
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. bende varım melek-19-85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende katılmak istiyorum bence harika bir fikir
    ayctepe@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Ben de katılmak istiyorum. solmaz-a-2012@windowslive.com

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir etkinlik bende katılmak istiyorum
    dmtolcy@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. ben de katılmak istiyorum canım Demet'ten öğrendim etkinliği ve ilgimi çekti, senlikesra@gmail.com =)

    YanıtlaSil
  16. ben de katılmak isterim:)
    naile.t@hotmail.com

    YanıtlaSil