Blog Sakinleri

28 Ocak 2012 Cumartesi

FLORMAR SUPERMATTE M122

Ojede french etkisini seviyorum.Supermatte m122 de devamlı tükettiğim ojelerden.Öyle güzel bir rengi var ki,pudramsı,nude bir ton ...
 Tırnaklarımda beyaz french oje yok.Direk alt baz olarak ısabelle dupont magic nailslerden olan satın'i sürdüm.M 122 de tek kat .
 Yamuk yumuk sürsem de :)Mavi oje kalıntılarını tam olarak çıkartamasam da :)Bu güzel ojenin keyfini çıkartmak harika :))
 Bol bol fotoğraflamışım :)Çok sevdiğim ojelerden biri olunca kıyak geçtim galiba :)Torpilli :)Bu tarz bir oje aramaktaysanız düşünmeden gidin alın ;)

4 yorum:

  1. boyle sakin renkleri severim bende :)
    cok guzelmis gercekten!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bende az önce bu tarzda bir manikür yaptım kendime. Bayılıyorum sade, doğal, bakımlı :)
    Bu arada http://chfashiontrend.blogspot.com/
    da mimlisin galiba... :)

    YanıtlaSil
  3. Ojenin tonunu cok begendim tatlim :))

    Dogal olan bu tonlari seviyorum <33

    Öptüm cnm

    Xx

    YanıtlaSil