Blog Sakinleri

6 Ocak 2012 Cuma

HEDİYE ÇEKİLİŞİMİN SONUCU


İlk çekilişim olduğu için büyük heyecanla ben de kazananın kim olacağını bekledim.Çekilişi RANDOM.ORG ile yaptım ve 91 kişi katıldı.Hepsini geçerli kıldım.Güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.Facebook twitter gibi sosyal mecralarda duyurmak gibi bir şart olmasa da içlerinden geldiği için bunu yapan arkadaşlar oldu onlara da kucak dolusu sevgiler.

Bu vesileyle bloğuma katılmış olmanız büyük keyif .Umuyorum yapacağım diğer çekilişlerde de yüzünüzü güldürebilirim :)Gelelim kazanana ;



TEBRİK EDERİM :)UMARIM İYİ GÜNLERDE KULLANIRSIN ,KULLANDIKÇA BENİ HATIRLARSIN :)YARIN GECEYE KADAR BANA ULAŞIRSAN PAKETİNİ GÖNDEREBİLİRİM :)
KAZANAMAYANLAR ÜZÜLMESİN DEDİĞİM GİBİ ÖNÜMÜZDE DAHA ÇOK ÇEKİLİŞLER VAR İNŞALLAH.HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLER  ...

2 yorum:

  1. Tüh ben kazanamadim:)) ama tebrik ederim kazanan arkadasi


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. ayyy ben kazandım ben çok mutlu oldum tam gerektiği zamanda acayip mutlu etti beni küçük şeylerden mutlu olmak böle bişe bence :D

    YanıtlaSil