Blog Sakinleri

12 Ocak 2012 Perşembe

Çanta Yenilemece

Lise yıllarından kalma bir çanta.Süet olduğundan hemen bir kaç yeri atmıştı ve açılmıştı.Allahtan arkası hala aldığım gibi :)Ön tarafını pek hor kullanmışım baya eskimiş :)Ben de kullanmazsam yapar başkasına veririm diyerek giriştim yenilemeye :)Çok güzel olması önemli değil,hem stres atma kaynağı ,müthiş kafa dağıtıyor hem de sonuç kötü de olsa sizden bir şeyler çıkıyor ortaya :)


Takı yapımından kalan bir boncuk ,güzellik kutularından çıkan bir kurdele :)Hemen zincir kısmına iliştirdim.Sıkılırsam çıkartırım :)



 Sonuç böyle bir şey oldu ...Çok güzel değil belki ama ıyyk denilecek kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum :)En azından eski halinden çok daha iyi görünüyor :)Daha koyu siyah olan yerlerde hala sıcak silikon var kuruyunca normale dönüyor :)

8 yorum:

  1. Bence yenilemekle çok iyi yapmışsın. Hem eskimiş görüntüsünden kurtulmuş, hem de sana özel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  2. benceg gayet hos olmus:D
    emegine saglik!

    Sevgilerimle
    Kiymet

    YanıtlaSil
  3. haksızlık etme,çok şık olmuş tatlım ellerine sağlık... :))

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus bence super yapmissin eline saglik , yeni cantani gule gule kullan:) sevgilerr cnm operim

    YanıtlaSil
  5. aynı siyah şerit dantelden bende aldım ve ben de çanta dönüşümünde kullanıcaktım :D kozmik evren bizi paralel ilerletiyor:D güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. En çok zincirdeki detayı beğendiim:) Çok güzel olmuş kesinlikle emek verdiğine değer bi görüntü olmuş mutlaka kullanmalısın:)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel yapmissin sekerim cok begendim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. Meleklerim GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.Teşvik edici yorumlar görmek beni çok mutlu etti :)Bu çalışma vasat olsa da zamanla çok daha güzel şeyler yapabileceğimi düşünüyorum :)Kucak dolusu sevgiler ... <3

    YanıtlaSil