Blog Sakinleri

11 Ocak 2012 Çarşamba

SAÇ ÜRÜNLERİM

Saçlarım uzun ve kuru,kalın telli.Bu yüzden sıradan bir saç yıkayıp kurutmadan fazlasını yapmak zorundayım :)Saçlarımla alakalı tüm bunlar dışında kalan bakım tüyolarımı daha önce paylaşmıştım.Bakmak isteyenler için ; saç uzatan yöntemler tık tık
Saçlarım uzun olduğundan bir kaç tel bile dökülse öyle çok görünüyorki artık dur demek lazım diye düşünmeye başlamışken bıoxcın kullanmaya başladım.23 Aralıktan beri kullanıyorum henüz tam bir etki hissetmesem de  saçlarımı yıkarken saç derimde nefes alıyor gibi bir şeyler hissetmek hoşuma gider oldu :)

Yapısı karamel gibi demiştim.Kokusu da çok hoş bitki bitki kokuyor :)İçeriğinde Paraben gibi zararlı maddelerin bulunmadığını söylemiştim .Daha önceki yazılara bakmak için bıoxcın tık tık , bıoxcın tıks tıks

Luxyboxtan gelen bu güzel ürün saç bakım kürü ve saçlarıma nemliyken uyguladım duruladım,yumuşacık oldu :)Ayrıntılı yazı için tık tıks



Vanilya clubtan gelen bir ürün.Çok bereketli çıktı :))Sıktıkça sıkıyorum taramadan önce ama bitmedi maşşallah :)) Nem katıyor saçıma ve daha rahat taranmasını sağlıyor,kokusu da fena değil :)
Ayrıntılı yazı için tık tıks

Ossion serumu kuaförden alıyorum.Ama İstanbula gidince 25 liraya aldığım serumu(daha pahalıya alanlarda var)Tahtakale tarafında toptancılarda 10 liraya görünce stokladım :))Bu daha hala ilk aldığım ve yaklaşık 1 yıl olcak hala bitmedi!Bitmiyor :)Jel gibi kıvamı var ve mercimek kadar sıkıp elinizde ovuşturup yaydıktan sonra saçların uç kısımlarına sürüyorum.Uçlar daha kuru oluyor,nem katıyor ama fazla kaçırırsanız banyodan yeni çıktığınız saçlar 10 gün yıkanmamış gibi yağlanıyor.Azcık sıkmanız gerek ;)


Fönden önce de kullanabilirsiniz ya da saç işlem görmeden .Ben memnunum ama dediğim gibi bitmiyor arkadaş ne serummuş ya :))

Watsonsdan alınan bir saç kremi.Daha doğrusu saça nem kattığını söyleyen bir ürün.Hindistan cevizli şeyleri çok severim o yüzden hemen kapmıştım.İndirimdeyken 3.90 gibi komik bir fiyata bu kocaman ürünü alabilirsiniz.Yapısı pelte gibi.Sanki hindistan cevizlerini mikserden geçirmişler :)Yine şampuan sonrası saç uçlarıma kullanıyorum.Ama bu tarz ürünlerim çok olduğundan o anki ruh halime göre hangi ürüne denk gelirsem o kullanılıyor :)Bu da bitiremeyeceğim ürünlerden sanırım.O kadar kullandım bir cm azalmış :))


Defne içeren saç kremi.Saçları nemlendirdiği ve hatta uzattığını bile söylüyorlar :)Ben doğal ürünleri çok sevdiğim için kullanmaya başlamıştım ama sanırım gözüm doymadı bol bol dürdüm her seferinde saçımı daha çabuk yağlandırdı.Bir de iyice durulanmak lazım üşengeçliğin kurbanı oldu.Eskisi kadar sık kullanmıyorum ama güzel bir ürün.



Bu şampuanın kuaförler dışında da satılmasına en çok sevinenlerden biriyim :)Saçlarım kuru olduğundan kuru ve yıpranmış saçlar için olanını almıştım.İlk çıktığında aldım bitti bu ikinci şampuan ama kremi haala bitmedi :))Her nedense bana gelen saç kremi bitmiyor :)Saçlarımı yumuşacık yaptı,kuruluğu bir tık azaldı ve saçlarım rahatça taranır,hemen açılır hale geldi.Ben çok sevdim yine alırım daha iyisi çıkana dek hep alırım :)Fiyatı da ürüne göre oldukça uygun :)



Bu da kremi .Saçta kalıp gibi kalmıyor yapısı ince ve sürüp bir kaç dk bekletiyorum.Yumuşaklık veriyor ve syoss ürünlerinin kokusunu da seviyorum .


Doğal ürünleri sevdiğimi söylemiştim.Buğday özlü doğal bir şampuan.ERİCA diye bir markanın ürünü.İlk yıkamada saçlarımı çok sert yapmıştı ve köpürmüyor :(Ben sevmedim.Ama anneme çok iyi geldi .Nasıl oldu anlamadım çünkü saç yapımız aynı ama kişiden kşiye değişiyor demekki.Doğal ürün denemek isteyenler alabilir.Fiyatı da oldukça uygun.Eczanelere ,kozmetik dükkanlara ,kozmetik amrketlere bir bakın.Hiç umulmadık yerde karşınıza çıkabilir ;)

Saçlarım için tüm bu gördüklerinizi kullanıyorum ve mümkün oldukça ısıya maruz bırakmamaya çalışıyorum.Hala okumadıysanız şu yazımı okumanız çok işinize yarayacak tık tıks

5 yorum:

  1. Önerilerin için teşekkürler cnm. Havuçlu maskeni de okumuştum, ama henüz denememiştim. Tekrar hatırlamış oldum :)

    YanıtlaSil
  2. HAVUCLU MASKEYI YAPASIM GELDI CANIM SEN YAPTIN MI ETKILERI NEDIR, YAZARMISIN BANA RICA ETSEM..
    COK MERAK ETTIM SUANNN :))

    HARIKA, SAÇ ÜRÜNLERİ POSTUNA BAYILIRIM..

    YanıtlaSil
  3. canım syoss kullanıp da sacı dokulenlerı okumustum bloglarda bisuru :s sen de oyle bı etkısı olmamıs ama

    YanıtlaSil
  4. Kızlar;maskenin işinize yaramasına çok sevindim.Gamzecim;ben çok uzun müddet kullanmadım belki de ondan dökülmedi ya da zaten bir miktar dökülme yaşadığımdan fark etmemiş olabilirim :)Ama yumuşacık yapıyordu.Şimdi kerastese kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. SyosU bende kullandım bır sorun yasamadım yalnız baya bı haşalıyor saç derisini onu bılıyorum gerçi bunu kremsiz olan butun şampuanlar yapıyor ama neyse yanı ıyı temızlıyor sankı kurutuyormus gıbı buda normal yanı ....
    sadece saçlarınızı boyadıysanız dokulme oluyor ben ılk dfa boyadım ve gercekden frk ettı ılk bı ay boyunca normaldan daha cok dokulmeye başladı saçım boyanın harıcınDEde pek dokuleceğini sanmıyorum şampuandan dolayı kızlaR ,korkmayın dıye solEdım kullanın dıledığince iyi şmpuAn ...

    YanıtlaSil