Blog Sakinleri

22 Ocak 2012 Pazar

Hobby Vücut Şampuanı ve Bioxcın Şampuan

Hobby ürünlerimi denedikçe paylaşacağımı söylemiştim.Duş jelini denedim ve bir takım şeylerinden memnun kalsam da bazı özellikleri bana göre değil.

Ürünün şişe tasarımı ve kokusu benden tam not aldı.Kapağını açar açmaz buram buram kokması ama bayıcı bir koku olmaması da güzel.Fiyatı uygun.Ve köpürmesi güzel.Temizlemesine gelirsek benim gibi karma ya da yağlı bir cildiniz varsa 2 3 kere uygulamanız gerekli.Cildinize bir yumuşaklık veriyor ama yeteri kadar nemlendirmiyor.


Duş sırasında kokusu sizi baymıyor ama duştan sonra böğürtlen kokusu diye bir şey kalmıyor.Ürün boyu biraz daha büyük olabilir.

Sonuç; Fiyatı uygun,kokusu güzel insanı baymıyor,ama kalıcı değil,köpürmesi güzel ,yumuşaklık veriyor ama nemlendirmesi yetersiz,kendi ürün yelpazesine göre temizlemesi de başarılı.Tasarımı ve kokusu için bile  gidip alınabilir :)Piyasadaki aynı fiyatlı ürünlere göre oldukça güzel ;)




Sanıyorum 1 aydan fazla kullanıyorum bıoxcını ve memnun muyum?Evet.Saçlarımın kırılması azaldı ve kestirmeye gittiğimde kuaförüm çok daha hızlı uzadığını,ne yaptığımı sordu.Tabi bakım ürünlerimden bahsetmiştim şurada ve şaç uzatan yöntemlerimi de biliyorsunuz.Ama bıoxcınınde etkisi olduğunu düşünüyorum.Ne de olsa içeriği tamamen bitkisel.Saçlarımdaki ilk etkisinden de bahsetmiştim.Şuradan okuyabilirsiniz.Ve ilk gün olduğu gibi hala yıkarken o hareketliliği hissediyorum.



İşte vaad edilen oranlar bunlardı.Ben yüzde veremiyorum henüz ama dökülmelerin birazcık da olsa azaldığını söyleyebilirim.Annemde de saç dökülmesi azaldı.Bence alın ve deneyin.En azından içeriğinde paraben gibi zararlı ürünler yok.Ben kullanmaya devam edeceğim ve 6 ay sonunda net bir şekilde etkilerinden bahsederim ;)

6 yorum:

  1. blogun çok hoş :)
    genelde hiçbir duş jeli duştan sonra kalmıyor koku olarak, şampuanı bende denemiştim, doğal olması güzel ama çok fazla dökülen saçlarda sonuç vermiyor bence.


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için.Benim ki aşırı dökülmüyordu.Bir de benim kullandığım strese bağlı dökülmeler olan .Gerçekten de strese bağlı dökülüyorlardı :)Sınavlar,iş güç derken.Ama beğendim ben.Diğer ürünlerini bilmiyorum bir de bırakınca yine dökülüyor falan diyenler var umarım öyle olmaz.6 ay bitsin de :)

    YanıtlaSil
  3. benim için şampuan ve vucut losyonu jeli vs...kokusu çok önemli....hobby denemedim ama ...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Güzel bilgiler için teşekkürler. Doğal sabunlar da işe yarıyor özellikle bıttım sabunu ve doğal yağlar. ama bulmak kolay değil.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada şimdi baktım da Bioxcin Femina olarak da bir ürün çıkmış kullanan ve bilgisi olan varmı ? Eşime düşünüyorum.

    YanıtlaSil