Blog Sakinleri

15 Ocak 2012 Pazar

Orly Monroe's red oje/Harika törpü


 Orly paketim geldiğinde çok heyecanlandım.Bir çok kişiye oje ve törpü gönderilmesine rağmen törpüyü tanıtana rastlamadım!Oje postlarını öyle çok okudum ki daha elime ulaşmadan perfonmansını biliyordum :)

 Paketi açar açmaz  monroe's red gönderilmesi beni çok mutlu etti :)
Ojenin rengi, tam olarak gördüğünüz kalple aynı renk :)
Kimisi için kırmızı oje vazgeçilmezken benim için baş belasıdır.Bulaşır,çıkmaz,silersin tırnak içlerine rengi girer falan ama orlyde bu sorunu yaşamayacağımı biliyorum.Ayrıca çok hızlı kuruyan bir oje.

Çok oje kullanmaktan olsa gerek ne kadar asetonsuz oje çıkarıcı da kullansam,tırnaklarım maruz kaldığı kimyasallardan dolayı pek iç açıcı görünmüyor :(

 Törpüyü açar açmaz denedim.Mutlaka herkeste bir tane bu tarz bir törpü bulunmalı.İki taraflı bir törpü ve her iki yüzeyi de pürüzsüz.Tırnaklarımızı aşındırmıyor.

Yeşil kısmıyla törpülediğimizde beyaz,unumsu ,tebeşir tozu gibi çok az bir toz oluşuyor.Yani bu kısım tırnak yüzeyimizi pürüzsüzleştiriyor.


 Arkasındaki beyaz kısım inanılması zor derecede tırnaklarımızı parlatıyor.Annem parlatıcı sürdüm sanırken törpünün marifeti olduğunu anlar anlamaz kaptı elimden :)


 Aynı zamanda tırnaklarımdaki sarılığı da bir nebze olsun aldı.Bir de öyle güzel oluyor ki;sanki yumuşacık kumaşla kaplamışlar tırnaklarınızı :))Oje sürünce pürüzsüz ,hafif kaygan olur ya öyle ...

 Görüyorsunuz karanlıkta bile nasıl parıldıyor :)Daha önce bu tarz bir ürün kullanmamıştım,geçenlerde watsonsda 4 yüzeylisini görüp almaktan son anda vazgeçişimde varmış bir hayır demekki :))Tırnaklarım bu günlük izindeler ablaları :)Azcık dinlenip nefes alsınlar,sonra bol bol sürüp ojeyi de gösteririm ;)Orly ürünleri hoşuma gitti.Teşekkürler orly ! :)

5 yorum:

  1. orly ben de istiyorum ama yaaa:(
    1 kerecik bana da gönderseler olmaz mı:) bu tür törpüleri seviyorum çok işlevli ama bunun performansı daha yüksek sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Sanıyorum ki hemen hemen her hanım seviyo diye hepimize monroe's red'i göndermişler:) aaah ne de iyi etmişler di mi :) törpüyü de ojeyi de güle güle kullan. ben törpüyü kullanamıyorum içimi gıy gıy fena yapıyo :)

    YanıtlaSil
  3. törpüyüde tanıtanlar olmustu canım gözunden kacmıs demekki :D bu ojede cok guzel

    YanıtlaSil
  4. güzel bir kırmızıymış.bu ayki kutuları gördüm bloglardan güzel ürünler çıkmış güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. süper değil mi?ben de kullanıyorum bu ürünü...sevgiler

    YanıtlaSil