Blog Sakinleri

14 Ocak 2012 Cumartesi

Yüz Temizleme Ürünlerim

Yüz bakımı için çok bir şey yapmasam da benim de kendimce kullandıklarım var :)Öncelikle önem verdiğim şey MAKYAJ TEMİZLEMEDEN UYUMAMAK!Gece cildimizin kendini fazlaca yenilediğini düşünürsek bu önemli bir konu.Üşengeçlik yapanlar da en kötü ihtimalle makyaj temizleme mendillerini kullanmalılar.Cilt temizliği önemli.

Temizleme jelim bir süredir bu.Rossmandan almıştım ,sebebini bilmiyorum ama fiyatlarını fazlaca arttırmışlar.Ben bu ürünü 2 3 lgibi bir fiyata almıştım şu an ne kadar hiç bir fikrim yok.Oldukça bereketli.Bu ürünü ister yüzünüzü ıslatarak uygulayın isterseniz de yüz temizleme fırçalarına bir kaç damla damlatarak.Ben yüz temizleme fırçalarını kullanıyorum.
Watsonsdan 5 lira verip almayın,bir çok yerde 2 lira ...Ben indirimdeyken birini 3.75'e diğerini de 2.90 a almıştım.Kesinlikle kullanmalısınız!Yüzünüzde kan dolaşımını arttırcağından hem yaşlanmayı geciktirecek hem de yüzünüzü temizleyeceksiniz.Temizleme sütleriyle silin,suratınız tertemiz gözükse dahi fırçayla yıkadıktan sonr ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız.Bir ton görünmeyen kir çıkacak.Gözenekleriniz nefes alacak.Ben hemen arkasına gözeneklerim kir dolmasın diye gül suyu uyguluyorum.Eldiveni de banyoda kullanıyorum.Üzerine peeling jellerimden birini döküp kese yapar gibi suratımı ovuşturuyorum.Çok bastırmayın sakın suratınızı tahriş edebilirsiniz.Hafif bir ovalama bile ölü derilerinizi alıp görütecek.Yumuşacık ve pürüzsüz bir tene sahip olacaksınız.

İkisini de uzun süre kullandım.Son demlerindeler :)



Rossman peeling çok güzel.Benim cildime iyi geldi.Diğer avon ürünü sivilce yaptığından kullanmıyorum.El peelingi oldu kendisi :)Banyoda ellerimi ovuşturuyorum.Eller önemli kızlar unutmayın ;)Sizin cilt bakım sırlarınız neler ?

10 yorum:

  1. Dün makyajımla yatmışım! Koltukta uyuyakalmışım. Gece kalkıp yatağa geçmişim ama makyajı silmemişim. Sabah kalktığımda rimelim akmış, rujum yanağıma doğru yayılmıştı. Korkunçtu :(
    Ben yüzümü keseyle ovuşturuyorum. Ayrı bi kese aldım yüzüm için. Eldiven fikri de hoşmuş, hiç aklıma gelmemişti.
    Açıkçası o fırçaların ne olduğunu hiçbir zaman anlamamıştım! Demek yüz temizleme fırçasıymış. Hemen ben de bir tane ediniyoruum! :)
    Kendi adıma teşekkür ediyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. çok guzel bir post olmuş.o keseden bende almak istiyorum smdi ama o yuvarlak fırcalar cıldı tahrıs etmıyor mu?

    YanıtlaSil
  3. Cnm koca istanbulda rossman yok saka gibi,peelingi merak ettim kardesime siparis vericem,adanada o orda war:)) tesekkurlerr cok iyi fikir verdin bana,yuz fircasinida hep merak ediyordum:)
    Sevgilerr operim

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı olmuş canım. Yalnız watsonsdaki o ğeşimizden dolanan kadınlar var ya, ben yüz temizleme jeli aldığımda nasıl temizlik yaptığımı sordu. Bende o fırçalardan kullanıyordum. Cildi çizer onlar dedi en iyisi ellerimiz dairesel hareketler şeklinde parmak uçlarınla masaj yaparak temizle demişti, kafam karıştı :)

    YanıtlaSil
  5. bende firca kullaniyorum canim ama öteki eldiven bencee yüz icin kullanilmaz kullanilcaksada cok yavas sürtülmesi gerek.. rossman ürünlerine bakarsak almancadan yaziyor . acaba türkiyedeki rossman ürünleri hep almancami merak ettim simdik :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Meleklerim yorumlarınız için teşekkür ederim.FIRÇALAR KESİNLİKLE YUMUŞACIK YÜZÜ ÇİZMİYOR!ELDİVEN KESE YÜZ İÇİN ÜRETİLEN BİR ÜRÜN.CİLDE AŞIRI BASTIRILARAK UYGULANMIYOR VE ZARAR VERMİYOR.HAFİF MASAJ YAPAR GİBİ DAİRESEL HAREKETLERLE UYGULANIYOR.BU BİLGİLERİN İŞİNİZE YARAMASI BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.FIRÇA İÇİN ÇOK PARA ÖDEMEYİN İNDİRİMİ BEKLEYİN ;)KUCAK DOLUSU SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
  7. Süslücüm tekrar gidip bir fırça alayım ben o zaman :) öpücükxoxo

    YanıtlaSil
  8. canım sen eldıvenlerı nereden aldın 2 tl ye nere de var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Rossmana bakabilirsin,fiyatı hemen hemen aynıdır.

      Sil
    2. tamam canım sğolasn alırım bufıyata bulursam .

      Sil