Blog Sakinleri

13 Ocak 2012 Cuma

COLLEEN ÜRÜNLERİ/ISABELLE DUPONT Vıbrant Mascara

Bu ürünler elime ulaştığından beri makyajımı onlarla yapar oldum ve her gören ne kadar doğal göründüğünden bahseder oldu :)Makyaj yapış tarzımdan mı ürünlerden mi gelin şimdi siz buna karar verin.Farların toz toz dağılmamasına bayıldım.


 Sanırım altına bir de baz kullanılınca tadından yenmez :)Far paletinin ilk 3 rengine ayrıca bayıldım.Aydınlatıcı olarak kullanıyorum.Siyah daha net koyu bir siyah olabilirdi ama renk çeşitliliği ve renklerin babanne renkleri değil de güncel renkler olması süper.Bazı far paletlerini görüyorum da insanın süresi gelmez onları.Bu palet rengarenk ,ruhuma uygun galiba ondan hoşuma gitti :))Elimin içinde daha net görün istedim.El falı bilen varsa yorumlayabilir :)))

İkili allık güzel ama açıkrengi benim için fazla açık.Var yok arası.Kış allığı olabilir ya da hafif bir pembişlik istenilirse ama ben göz için kullanmayı planlıyorum ...Yaklaşık 6 saat gezdim ve allıkta gram azalma olmadı.Renkler sürünce çok daha doğal duruyor ve içinde gün ışığında "ben burdayım" diyen simleri yok :)

Gün ışığında çok doğal demiştim dimi :)

Bu da flaşsız hali.Açık rengi baya açık .Siz de benim gibi buğday tenliyseniz koyu kısım sizin için daha ideal olacak ...



En sevdiğim ürünlerden biri bu pudra/allık oldu.Daha önce flormarın bu tarz bir ürününü kullanmıştım ama o daha toprak tonlu olduğundan pudra olarak kullanıyordum.Bu ürünü de allık olarak kullanmaya karar verdim.Çok doğal ya da benim tenimle mi uyuştu anlamadım ama görüyorsunuz işte bolca sürdüm sonuç şöyle;

En alttaki açık pembe olan,ikili allıktaki açık ton.Şu görsel de yukardaki pudra allığa ait;


En sevdiklerimi en sona sakladım :)(Telefonla çekilen fotoğraflar ancak bu kadar)
Rujları görürnce "Ben bunları süremem ki!"desem de,sürünce hem şaşırdım hem de sevindim :)Renklerine göre sürünce ortaya çıkan ton oldukça DOĞAL :)


En üstteki şeffaf lip gloss .Vıcık vıcık olanlar gibi değil ve simi yapışınca çıkıyor :)Bazıları var ya sürdüğüne süreceğine pişman olursun,o sim çıkmaz inat eder,ertesi gün bile çenende falan sim kalıntıları olur :))Gayet kolay çıktı :)

Ortadaki,kırmızı görünen hatta bordomsu görünen :)Şaşırtıcı değil mi ?Numarası 210,diğeri de pembiş olan ,onu ayrı sevdim,yalan yok :)Numarası 217 :)


Eyeliner olmadan yaşayamayanlardanım :)İtiraf ediyorum ki bağımlılık yapıyor.Sürmeyince kötü hissediyorum :)Çok eyeliner kullanan biri ne ister?İnce fırça ve kolay sürüş :)

 İsteklerimi karşıladı,Kuyruk yapamayanlar için oldukça ideal.Fırça kendiliğinden kuyruk yapabiliyor :)))Denedim ,biliyorum :)Tek kusuru ki çoğunda olan sorun; gün sonunda göz kapaklarıma azcık da olsa bulaşması .Ama renginde hafifleme olmadı.Sürdüğüm gibi hala siyah...


Siyahlığı da güzel.Kapkara değil ama siyah :)

Doğan Bey'e ne kadar teşekkür etsem az :)Bu mascaraya BAYILDIM!!ISABELLE DUPONT buralarda da bir an önce satılsın :)Titreşimli mascara ne güzel bir şeymiş öyle,ne rahatlık,ne kolaylıkmış yahu :)Ohh açıyorum titreşimini en ince kirpiğe kadar simsiyah yapıveriyor :)

3 yorum:

  1. oh canim bol bol makyaj yaparsin :) yalniz titresimli mascara baya idali duruyor :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. colleen in diğer ürünlerini bilmiyorum ama eyeliner i hem ucuz hem çok iyi iş çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba colleen ürünlerini nerden bulabilirim ben de eyelinerini istiyorum :)

    YanıtlaSil